دیار وارش: مدیرعامل داماش گیلان پس از جلسه امروز هیئت مدیره این باشگاه، با تأکید بر حمایت از سرمربی و کادرفنی این تیم گفت: دلیلی برای ورود به بحث تغییر سرمربی وجود ندارد و رامیز محمداف با تمام توان به کارش در داماش ادامه می‌دهد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در پی دو شکست متوالی داماش در دو دیدار اخیر، برابر تیم‌های فوتبال شهرداری ارومیه و شهرداری فومن، شایعات و گمانه زنی‌هایی پیرامون تغییر روی نیمکت هدایت این تیم، به میان آمد که البته از سوی مدیرعامل باشگاه منتفی اعلام شد.
در همین خصوص و در پی جلسه ی هفتگی هیئت مدیره باشگاه که دوشنبه، سوم آبان برگزار شد، مهندس محمدمهدی الطافی در گفتگو با وبسایت رسمی باشگاه داماش گیلان ضمن اعلام حمایت از سرمربی این باشگاه اظهار داشت: در شرایط فعلی، دلیلی فنی برای مطرح شدن چنین مبحثی وجود ندارد. سرمربی و اعضای کادر فنی از روز اول با تمام توان برای موفقیت داماش تلاش می‌کنند و همکاری ما با رامیز محمداف، ادامه دار است.
وی در خصوص شکست‌های اخیر داماش افزود: قبول دارم که چنین شکست‌هایی برازنده‎ی تیم داماش که هدف خود را صعود به لیگ یک قرارداده است، نیست و برای هواداران داماش نیز ناراحت کننده است. اما باید شرایطی که داماش در دو بازی اخیر با آنها مواجه بوده را هم در نظر گرفت.
بازی با شهرداری فومن در یک شرایط جوی نامساعد، زیر بارش شدید باران و در زمینی نامناسب برگزار شد که اجرای کارها و برنامه‌های تاکتیکی در آن ممکن نبود. لذا منطقی نیست که این بازی را ملاک ارزیابی فنی سرمربی تیم قرار دهیم و او را عامل شکست بدانیم. ضمن اینکه هم بازیکنان و هم کادرفنی در آن شرایط تمام تلاش خود را برای جلوگیری از باخت انجام دادند، اما واقعاً بازی کردن در آن شرایط سخت و دشوار بود.
مدیرعامل داماش گیلان با بیان اینکه ارزیابی عملکرد سرمربی این باشگاه باید منصفانه و با دلایل فنی باشد، خاطرنشان کرد: در بازی با شهرداری ارومیه هم که همه اشتباهات فاحش و تأثیرگذار داور مسابقه را دیدند. بنابراین نباید عجولانه این دو بازی آخر را ملاک قرار دهیم و یک جانبه از کادرفنی انتقاد کنیم.
وی با اشاره به اینکه داماش در این فصل تیمی نوپاست، تصریح کرد: درست است که اندکی ناهمآهنگی در تیم دیده می‎شود، ولی داماش در این فصل در واقع پوست انداخته و تغییرات زیادی داشته و طبیعی است که بازیکنان برای هماهنگ شدن و حل شدن در قالب تاکتیک تیم، نیاز به زمان داشته باشند. همین طور؛ به سرمربی و کادر فنی که از روز اول با خلوص نیت در این تیم استارت زده‌اند هم، باید فرصت و زمان کافی داده شود.
مهندس الطافی همچنین در پایان با تشکر از هواداران داماش که در شرایط بد جوّی بازی با شهرداری ارومیه در رشت و همچنین دیدار روز جمعه در استادیوم فومن حضور یافته و در تمام طول مسابقه از داماش حمایت کردند، گفت: امیدوارم داماش با کمک کادرفنی و تلاش بازیکنان و همراهی هواداران پرشور و پرتلاش خود و با انجام بازی‎های قابل قبول و کسب نتایج خوب در هفته‌های آینده به شرایط بهتری دست پیدا کند و در ادامه کار بتوانیم، دوست داران داماش را خوشحال کنیم.