وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: خبرهای کوتاه سه شنبه 27 آبان از باشگاه داماش گیلان را می توانید در این مطلب مطالعه فرمائید.

 

*پخش زنده دیدار داماش برابر پارسه از شبکه باران + اپلیکیشن وارش اسپرت(VS)

دیدار داماش گیلان برابر پارسه تهران از شبکه باران پخش مستقیم خواهد شد.

به گزارش وارش اسپرت،با پیگیری های مهندس مهدوی فرماندار ورزش دوست شهرستان رشت و فرامرز الماسخاله ریاست هیات فوتبال گیلان و مطرح کردن پخش مستقیم دیدارهای داماش گیلان در جلسه عصر روز گذشته شورای تامین استان با تقبل بخشی از هزینه ها از سوی فرمانداری شهرستان رشت ازسوی شورای تامین استان گیلان مصوب شده است تا دیدار داماش گیلان برابر پارسه تهران به طور مستقیم از شبکه باران برای فوتبال دوستان گیلانی پخش شود. گزارش این بازی هم بر عهده افشین وهابی است.

 

همچنین هوادارانی که به دلایل مختلف به شبکه استانی باران دسترسی ندارند، می توانند از طریق اپلیکیشن وارش اسپرت (VS) گزارش متنی این دیدار را به طور لحظه به لحظه مشاهده کنند.

 

*دعوت از نمایندگان و مدیران استانی در جلسه با معاون اول قوه قضائیه

جلسه معاون اول قوه قضائیه با حضور نمایندگان و مدیران استان گیلان برگزار خواهد شد.

به گزارش وارش اسپرت، حجت الاسلام محسنی اژه ای معاون اول قوه قضائیه در سفری به استان گیلان با مسئولین گیلان جلسه ای برگزار خواهد کرد.

بنابر اخبار رسیده به وارش اسپرت از یک منبع آگاه، در این جلسه که ساعت 8:30 صبح شنبه با حضور معاون اول قوه قضائیه و استاندار گیلان برگزار خواهد شد از تمام نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل استان دعوت به عمل آمده است.

همچنین بنابر اعلام ابوذر ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی یکی از مباحث اصلی مطروحه در این جلسه، راهکاری برای برطرف کردن مشکلات باشگاه ورزشی داماش گیلان خواهد بود. 

 

*آخرین تمرین داماش و پارسه در چمن مصنوعی عضدی

تیم های داماش گیلان و پارسه تهران در چمن مصنوعی استادیوم دکتر عضدی رشت تمرین کردند.

به گزارش وارش اسپرت، تیم داماش گیلان از ساعت 11 و پارسه تهران هم از ساعت 14 امروز (سه شنبه) تمرین سبکی را زیر نظر کادرفنی خود در چمن مصنوعی عضدی برگزار کردند تا آماده دیدار فردا شوند.

لازم به ذکر است، داماشی ها شب قبل از بازی را به مانند دیدارهای قبلی خانگی خود در ساختمان باشگاه اقامت خواهد داشت.

 

*بلیط های سه هزار تومانی برای دیدارهای لیگ یک

بهای بلیط تمام مسابقات لیگ دسته اول کشور سه هزار تومان می باشد.

به گزارش وارش اسپرت، طبق اعلام سازمان لیگ و اعلام آن در برنامه لیگ یک شبکه ورزش، بهای بلیط تمام دیدارهای لیگ دسته اول سه هزار تومان می باشد.

لازم به ذکر است دیدار گذشته داماش گیلان برابر راهیان کرمانشاه به دلیل اینکه بلیط های سه هزار تومانی موجود نبود ، دقایقی پیش از شروع مسابقه از سوی رئیس هیات فوتبال گیلان رایگان اعلام شد.

 

*داماشی ها با چهار غایب برابر پارسه تهران

سه بازیکن داماش به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم خود در این هفته رقابت های لیگ دسته اول نیستند.

به گزارش وارش اسپرت، میلاد قربانزاده ، محمد دادرسی و حامد پورعمرانی به دلیل مصدومیت نمی توانند در برابر پارسه تهران قرار بگیرند.

همچنین افشین چاوشی که در هفته های گذشته مصدوم بود با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به تمرینات گروهی داماش اضافه شده است، اما به دلیل دور بودن از شرایط تمرین و بازی، از لحاظ  آمادگی بدنی به شرایط نرمال نرسیده است و در این دیدار نیز حضور نخواهد داشت.