دیار وارش: خبرهای کوتاه از تیم داماش گیلان پیش از دیدار برابر خیبر خرم آباد را در این مطلب خواهید خواند.
 
*آخرین تمرین داماش در رشت برگزار شد | کاروان داماش با اتوبوس عازم سرزمین قلعه فلک و افلاک
کاروان داماش پس از برگزاری آخرین تمرین خود رشت را به مقصد خرم آباد ترک کرد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، آخرین تمرین آماده سازی داماشی ها برای دیدار مقابل خیبر در رشت از ساعت 10:30 صبح امروز (شنبه) برگزار شد. کاروان داماش گیلان پس از برگزاری این تمرین و صرف ناهار ساعت 13:30 امروز رشت را از مسیر زمینی و با اتوبوس به مقصد سرزمین قلعه فلک افلاک ترک کردند.
 
داماش گیلان فردا در صورتی که زمین اصلی برگزاری بازی در اختیار این تیم قرار بگیرد یک جلسه تمرینی سبک را نیز در استادیوم تختی خرم آباد برگزار می کنند؛ هرچند که داماش همواره با تیم های رقیب خود با مهمان نوازی برخورد کرده اما به ندرت از طرف مقابل این مهمان نوازی مشاهده شد و باید دید در خرم آباد اوضاع به چه شکل خواهد بود. 
 

دیدار تیم های خیبر خرم آباد و داماش گیلان از ساعت 16:45 روز دوشنبه 30 فروردین در استادیوم تختی خرم آباد برگزار می شود.
 
*لیست نوزده بازیکن اعزامی داماش به خرم آباد
لیست نوزده بازیکن اعزامی داماش گیلان به خرم آباد مشخص و اعلام شد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، میلاد پورقلی، اشکان توانا، بهنام عسگرخانی، سامان فرزام پور، محمدرضا مهدی زاده، حسین گوهری، آرمین منفرددوست، سعید قدمی، امیررضا غمناک، هادی سهرابی، محمد رستمی، حسن نجفی، حمید خدابنده لو، مصطفی حاجتی، میلاد قربان زاده، سعید مرتضوی، حسین حجازیان، محمد حیدری، حافظ یعقوبی بازیکنان هستند که کاروان داماش را در سفر به خرم آباد همراهی میکنند.
 
*داماش با 4 غایب مصدوم و محروم در بازی سی و چهارم
داماشی ها چهار بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در خرم آباد به همراه ندارند.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، محمدرضا مهدوی، سعید طالبی و سعید اسماعیل پور سه بازیکنی هستند که داماش را به دلیل مصدومیت در بازی مقابل خیبر همراهی نمی کنند.همچنین مهیار نوری نیز که در بازی داماش مقابل آلومینیوم هرمزگان با کارت قرمز اخراج شده بود، تنها بازیکن محروم داماش در این دیدار خواهد بود.
گفته می شود مهدوی به احتمال زیاد و طالبی با احتمال کمتر با برطرف شدن مصدومیت به دیدار خانگی آینده داماش برابر فولاد یزد می رسند.
 
*بازیکن سابق داماش در عضویت خیبر
بازیکن سابق داماش احتمالا رو در روی این تیم قرار خواهد گرفت.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، محمدعلی رحیمی که چند سالی را در عضویت داماش بوده است هم اکنون از بازیکنان خیبر به شمار می رود و این احتمال می رود که در برابر تیم سابق خود قرار بگیرد.
رحیمی در مدت زمان حضور در داماش اکثرا به دلایل مختلف از جمله مصدومیت در لیست داماشی ها قرار نمی گرفت.
 
*پخش زنده بازی داماش-خیبر در هاله ای از ابهام
پخش زنده تلویزیونی بازی داماش و خیبر در هاله ای از ابهام قرار دارد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، پخش زنده تلویزیونی دیدار تیم های داماش گیلان و خیبر خرم آباد به دلایلی در هاله ای از ابهام قرار دارد.
ظاهرا صدا و سیمای لرستان که بعضا مشاهده شده که بازی های خیبر را پخش می کرده است،در چند بازی گذشته از جمله بازی با مس کرمان به نقل از منابع از این تیم درخواست تامین هزینه پخش زنده را داشته است که با مخالفت این باشگاه مواجه شده است.