دیار وارش: آخرین خبرهای کوتاه از باشگاه داماش گیلان پیش از دیدار حساس و شش امتیازی برابر فولاد یزد را در این مطلب خواهید خواند.

*آخرین تمرین داماشی ها برگزار شد/ لیست داماش گیلان در بازی برابر فولاد یزد
آخرین تمرین داماشی ها برگزار شد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، آخرین تمرین داماشی ها ظهر امروز (یکشنبه) مطابق هفته های پیشین در زمین پارک شهر (باغ محتشم) برگزار شد.
پس از پایان این تمرین، لیست داماشی ها برای دیدارحساس و شش امتیازی برابر فولاد یزد اعلام شد که به این شرح است: میلاد پورقلی، اشکان توانا، بهنام عسگرخانی، محمد جعفری، محمدرضا مهدی زاده، مهیار نوری، حسین گوهری، آرمین منفرددوست، امیررضا غمناک، هادی سهرابی، محمد رستمی، حسن نجفی، حمید خدابنده لو، مصطفی حاجتی، میلاد قربان زاده، سعید مرتضوی، حسین حجازیان، محمد حیدری، حافظ یعقوبی و محمدرضا مهدوی.
داماشی ها امشب را در هتل پردیس می گذرانند. دیدار تیم های داماش گیلان و فولاد یزد از ساعت 16:45 دوشنبه شش اردیبهشت ماه در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت برگزار می شود. تماشای این دیدار برای هواداران رایگان است.
 

*غایبین داماش در دیدار برابر فولاد یزد | آمادگی مهدوی برای حضور در دیدار فردا
کاپیتان داماش آمادگی حضور در دیدار برابر فولاد یزد را بدست آورد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان،محمدرضا مهدوی که از اواسط اسفندماه گذشته و در دیدار داماش برابر پارسه از ناحیه دست دچار مصدومیت شده بود، طی هفته گذشته با حضور مستمر در تمرینات داماش به آمادگی نسبی رسیده است و اگر در بازی فردا (دوشنبه) برابر فولاد یزد به عنوان بازیکن ثابت به میدان نرود، به احتمال فراوان به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان خواهد شد.
داماش اگرچه در نبرد برابر یزدی ها محرومی ندارد اما سعید طالبی به مانند هفته های گذشته و سعید اسماعیلپور غایبین مصدوم این تیم در این رقابت خواهند بود. مسعود میکاییلی، سعید قدمی و سامان فرزام پور دیگر دور مانده های داماش از لیست این تیم مقابل فولاد به شمار می روند.
 
*عادل، قاضی دیدار داماش و فولاد یزد
اسامی داوران دیدارهای هفته سی و پنجم لیگ یک فوتبال ایران، از سوی دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال اعلام شد. 
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، رضا عادل با کمک های رحیم شاهین و حمیدرضا کنعانی کار قضاوت دیدار تیم های داماش گیلان و فولاد یزد را برعهده خواهد داشت.
محمدباقر پورباقر داور چهارم و حبیب شیرازی ناظر این مسابقه خواهند بود. دیدار تیم های داماش گیلان و فولاد یزد از ساعت 16:45 دوشنبه شش اردیبهشت ماه در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت برگزار می شود. تماشای این دیدار برای هواداران رایگان است.

*بازهم جبران کم کاری باشگاه توسط هواداران داماش
بیلبورد و بنرهای اطلاع رسانی بازی داماش توسط هواداران داماش در سطح شهر نصب شد.
به دلیل میتینگ انتخاباتی اصلاح طلبان در گیلان و سفر محمدرضا عارف منتخب اول مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به شهرباران های نقره ای موجب شد شهرداری رشت به دستور استانداری تمام بیلبوردهای سطح شهر را به تبلیغات این میتینگ اختصاص دهد و به همین دلیل بیلبوردهای اطلاع رسانی بازی داماش گیلان که با اسپانسری رستوران نارنجستان چاپ شده بود با مساعدت مهندس بهارمست معاون شهردار و پیشکسوت اسبق داماش از ظهر یکشنبه در سه نقطه سطح شهر نصب شوند.
همچنین هواداران داماش بنرها و تراکت هایی را نصب کردند اما باشگاه داماش گیلان بعد از چند هفته دوباره به رویه گذشته خود بازگشت و برای این بازی حساس بنری در سطح شهر نصب نکرد!