وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: خبرهای کوتاه از باشگاه داماش گیلان قبل از بازی با فجرسپاسی شیراز به شرح زیر است

 

NEW_کمک 50 میلیون تومانی به داماش

شنیده های وارش اسپرت حکایت از این دارد که مبلغ 50 میلیون تومان توسط اداره ورزش و جوانان استان گیلان به تیم داماش گیلان کمک شده است.

این در حالی است که در جلسه هفته ی گذشته مسئولان استان و مدیریت داماش صحبت از قرض مبلغ یک میلیارد تومان به تنها نماینده شهرباران در لیگ برتر به میان آمده بود.

 

*تمرین قبل از بازی داماش گیلان و فجرسپاسی در چمن مصنوعی عضدی

تیم داماش گیلان و فجرسپاسی شیراز روز چهارشنبه آخرین تمرین خود برای رویارویی با یکدیگر را در زمین چمن مصنوعی عضدی برگزار می کنند.

به گزارش وارش اسپرت ، ابتدا تیم فجرسپاسی شیراز از ساعت 13:30 به مدت یک ساعت در عضدی تمرین می کنند و سپس داماشی ها از ساعت 15 تمرین سبکی را در استادیوم خانگی خود برگزار می کنند تا آماده بازی روز پنجشنبه شوند.

 

*آشتی داماشی ها با هتل کادوس!

کاروان داماش شهرباران بعد از مدت ها شب قبل از بازی خانگی خود را در هتل کادوس اقامت خواهد کرد.

به گزارش وارش اسپرت ، داماشی ها که پس از اتفاقات سال قبل و برخی اقدامات مدیریت هتل کادوس قید اقامت در هتل بزرگ رشت را زده بودند، بعد از مذاکراتی که بین مدیریت باشگاه و هتل کادوس صورت گرفت ، در اولین تصمیم قرار شد که داماشی ها بعد از مدت ها شب قبل از بازی را در هتل کادوس اقامت کنند!

همچنین کاروان فجرسپاسی شیراز هم در همین هتل اسکان پیدا خواهند کرد.

 

*داماش بدون محروم و با دو مصدوم، سپاسی یک محروم

داماش گیلان برای دیدار با فجرسپاسی فقط دو مصدوم دارد.

به گزارش وارش اسپرت ، تیم داماش گیلان برای رویارویی با فجرسپاسی مرتضی ابراهیمی و سعید مرتضوی را به مانند چند بازی اخیر به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و همچنین داماشی ها در این دیدار محرومی هم ندارند.

لازم به ذکر است بازیکنان دو کارته داماش در این دیدار محمدرضا مهدوی ، ابوذر رحیمی و هادی محمدی می باشند که در صورت دریافت کارت از سوی داور ، مسابقه ی هفته ی آینده ی تیم خود در مقابل صبای قم را از دست خواهند داد.

همچنین سیامک کوهنورد از تیم فجرسپاسی نیز در دیدار داماش و سپاسی به دلیل محرومیت حضور نخواهد داشت.

 

*کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی سرمربیان تیم های داماش گیلان و فجرشهید سپاسی شیراز اعلام شد

زمان کنفرانس مطبوعاتی سرمربیان تیم های داماش و فجرسپاسی مشخص شد.

به گزارش وارش اسپرت ، محمود یاوری سرمربی فجرسپاسی شیراز از ساعت 15:30 و افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان ساعت 16 باید در محل کنفرانس مطبوعاتی استادیوم عضدی رشت برای کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی دو تیم حضور پیدا کنند.

 

*داوران بازی داماش گیلان و فجرسپاسی شیراز

 حسن اکرمی-آرمان اسعدی-حمزه علی سلیمی-رسول رهبرفام-ناظر: نادر جعفری