(خبرهای کوتاه مربوط به روزهای پنجشنبه 30 دی و جمعه 1 بهمن ماه 1389)

وارش اسپرت:

 

*یکه تازی تیم فوتسال بانوان داماش گیلان

تیم فوتسال بانوان داماش گیلان همچنان در رقابتهای لیگ برتر فوتسال باشگاه های ایران یکه تازی میکند. این تیم صبح امروز جمعه اول بهمن ماه در رشت و در سالن مجموعه کارگران رشت میزبان تیم فوتسال صنعت نفت آبادان بود و در پایان توانست این تیم پر قدرت را با نتیجه 4 بر 1 با شکست بدرقه کند تا در پنجمین هفته این رقابتها با 5 برد و 15 امتیاز با اقتدار در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد. در این دیدار نساء احدی ( دو بار ) ، فتانه قویدی و جهانچی هر کدام یکبار برای فوتسال بانوان داماش گل زنی کردند. داماش که تیم کاملا جوانی را به این رقابتها فرستاده است ، چهارشنبه این هفته در شیراز به مصاف تیم نصر این شهر خواهد رفت. برای بانوان فوتسالیست داماش شهر باران آرزوی موفقیت داریم. 

 

*فوتبال نوجوانان و جوانان داماش گیلان

تیم فوتبال نوجوانان داماش رشت در اولین مسابقه خود از لیگ برتر باشگاه های ایران در روز جمعه 8 بهمن در اصفهان به مصاف تیم سپاهان اصفهان خواهد بود، همچنین این تیم در دومین مسابقه خود در روز 14 بهمن در رشت از تیم برق شیراز میزبانی خواهد کرد.

تیم جوانان داماش گیلان نیز در هفته دوم لیگ برتر جوانان در روز دوشنبه 4 بهمن در استادیوم شهید عضدی رشت میزبان تیم فوتبال ولایت اهواز است. شایان ذکر است که تیم جوانان در اولین مسابقه خود در خارج از خانه و در کرمان پیروز شدند.

 

*تیم والیبال داماش گیلان

اینطور که به نظر می رسد حسین معدنی سرمربی تیم والیبال داماش گیلان فعلا قصد ندارد که در طول تعطیلات نیم فصل بازیکن جدیدی را به ترکیب خود اضافه کند گویا این تیم برای جذب بازیکن خارجی در مرحله پلی آف برنامه هایی را در نظر گرفته است.

 

*نقل و انتقالات در تیم فوتبال داماش شهر باران

پس از پیوستن سپهر محمد صادق هافبک تیم نفت تهران به داماش رشت اینطور که خبر میرسد تا هفته آینده دو بازیکن جدید دیگر نیز به ترکیب داماش،صدرنشین لیگ دسته اول ملحق خواهند شد که به احتمال فراوان امیر خانمحمدی هافبک فعلی نفت و سابق پگاه گیلان یکی از این بازیکنان خواهد بود.

 

*اردوی تیم فوتبال داماش گیلان در کیش

اردوی تیم فوتبال داماش گیلان تا روز شنبه ادامه خواهد داشت و پس از آن طبق برنامه فعلی این تیم به رشت برمیگردد تا تمرینات خود را در شهر رشت ادامه دهد اما این احتمال وجود دارد که با هماهنگیهای صورت گرفته یک دیدار تدارکاتی نیز در تهران برگزار شود که در اینصورت،پس از برگزاری این مسابقه احتمالا داماش به اصفهان سفر میکند!

 

*لغو بازی تدارکاتی داماش گیلان در برابر سایپا

بازی دیروز تیمهای داماش گیلان و سایپا کرج که قرار بود در استادیوم المپیک کیش برگزار شود به دلیل بارندگی شدید لغو شد و در صورت برقراری شرایط مسابقه این دیدار امروز برگزار خواهد شد که نتیجه آن در خبرهای بالایی همین مطلب به اطلاع خواهد رسید.( این مسابقه از برنامه بازیهای تدارکاتی داماش گیلان خارج شد)