وارش اسپرت:

 

*در ادامه هفته نهم رقابتهای لیگ دسته اول باشگاه های ایران از ساعت 14 روز جمعه 19 آذر ماه تیم فوتبال داماش گیلان میزبان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز خواهد. این اولین تجربه مهدی دینورزاده به عنوان سرمربی داماش بر روی نیمکت خواهد بود که در صورت پیروزی داماش در این دیدار حساس، با 5 رتبه صعود در مکان پنجم جدول رده بندی قرار خواهد گرفت. عصر امروز 4 مسابقه از این گروه انجام گرفت که طی آن مقاومت سپاسی در شیراز میهمان خود پیام مشهد را با یک گل شکست داد. فولاد نطنز نیز با نتیجه 2 بر صفر از سد همیاری گذشت و دیدار تیمهای شهرداری یاسوج با کاوه تهران دو بر دو و گلگهرسیرجان با نفت مسجد سلیمان یک بر یک مساوی خاتمه یافت.

داماش پس از بازی روز جمعه، در روز سه شنبه 23 آذر در مسجد سلیمان به مصاف نفت این شهر خواهد رفت.

 

*در شرایطی که تیم ماشین سازی عصر جمعه در استادیوم شهید عضدی رشت و از هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور با داماش گیلان دیدار خواهد کرد که عصر یکشنبه ایوب ذوالفقاری سر مربی بومی این تیم به دلیل کسب نتایج ضعیف در دیدارهای گذشته از سمتش استعفاء داد تا این تیم بدون سرمربی در رشت حضور یابد.

 

*پس از انتخاب مهدی دینورزاده به عنوان سرمربی داماش گیلان ، مرتضی یکه نیز به عنوان کمک در کنار افشین ناظمی به کادر فنی اضافه شد.

 

*از هفته دوم لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران در فصل 90-89 تیم والیبال داماش گیلان از ساعت 15 فردا در سالن خانه والیبال (سالن حجاب) میهمان تیم ارتعاشات صنعتی تهران خواهد بود. این مسابقه در شرایطی برگزار خواهد شد که بازی اول داماش در روز یکشنبه همین هفته به علت خستگی بازیکنان ملی پوش این تیم پس از بازیهای آسیایی گوانگجو به تاریخی دیگر موکول شده است. ضمن اینکه شرایط میزبانی داماش در رشت در مسابقات خانگی در هاله ای از ابهام قرار دارد. گفته میشود سالن کارگران رشت به همین منظور در حال آماده سازی است.

 

 

* به عنوان آخرین خبر ، با وجود آنکه آب و هوا در این روزها در شهر باران، ابری و بارانی است اما طبق پیش بینی های صورت گرفته در روز جمعه آفتابی خواهد بود و این مسابقه داماش هم مثل مسابقات قبل در آسمانی کاملا صاف و در هوایی مطبوع و بهاری برگزار خواهد شد!