کاروان داماش گیلان برای دیدار با مقاومت تهران در جام حذفی عازم تهران شد. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، کاروان بازیکنان و کادر اجرایی و فنی داماش، جهت برگزاری دیدار فردای خود در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر مقاومت تهران، ساعت هشت صبح امروز (چهارشنبه)، پس از صرف صبحانه با یک دستگاه اتوبوس راهی تهران شدند. 

داماشی ها پس از حضور در تهران، بلافاصله به زمین اصلی برگزاری بازی یعنی استادیوم عطرسیب باقرشهر رفته و یک جلسه تمرینی سبک را برگزار خواهند کرد؛ سپس در هتل مجتمع اقامتی آفتاب تهران، واقع در پنج کیلومتری استادیوم و در جوار حرم امام خمینی (ره) مستقر می شوند و شب پیش از بازی را سپری خواهند کرد. 

در این دیدار حسن نیازی به دلیل دو اخطاره شدن و محرومیت داماشی ها را همراهی نمی کند. جاسم یاسرالهائی، امید قربانی، مصطفی آقاجانی،  میثم میرپسندیده، امیر حسین دهقان، آزاد جعفرزاده و میلاد پورمحسن، هفت بازیکنی هستند که در حال حاضر یک اخطاره اند و در صورت دریافت اخطار در بازی فردا و همچنین صعود داماشی ها به مرحله یک چهارم نهایی، بازی مرحله بعد در رشت را از دست می دهند. 

دیدار تیم های مقاومت تهران و داماش گیلان از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور با قضاوت مهدی مرجان زاده  و کمک های جعفر مهاجر و داریوش صابر مطلق از ساعت 14:45 پنجشنبه 12 مهرماه 97 در استادیوم عطرسیب باقرشهر تهران برگزار می شود. 

نشست خبری پیش از بازی با حضور سرمربیان دو تیم مقاومت و داماش، احتمالا ساعت 14 امروز برگزار خواهد شد. 

لازم به ذکر است، با تدارک باشگاه داماش، جمعی از هواداران برای حمایت از تیم محبوب خود ساعت 8 صبح فردا (پنجشنبه) از رشت، عازم ورزشگاه عطرسیب خواهند شد. 

 .