داماشی ها پس از برگزاری آخرین تمرین خود، از مسیر زمینی عازم کرمانشاه شدند. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، کاروان باشگاه داماش برای برگزاری دیدار با آوالان کامیاران درحالی که امکان سفر هوایی میسر نبود، ظهر پنجشنبه پس از برگزاری آخرین تمرینشان در زمین شهید چمران شهرداری رشت، شهر باران های نقره ای را به مقصد کرمانشاه ترک کردند و شامگاه پنجشنبه در هتل پنج ستاره پارسیان این شهر اسکان یافتند.

داماشی ها طی حضور خود در شهر کرمانشاه دو جلسه تمرینی را در روز های  جمعه و شنبه برگزار می کنند و سپس برای برگزاری دیدار با آوالان، مسیر حدودا 60 کیلومتری کرمانشاه تا کامیاران را طی خواهند کرد.

میلاد پورمحسن و محمد طالبی که به دلیل پارگی عضله دوقلو دچار مصدومیت بودند، درحال حاضر دوران نقاهت پس از مصدومیت را سپری می کنند و در این سفر نیز به تشخیص کادرپزشکی و فنی تیم، لاجوردی پوشان شهر باران را همراهی نکردند. همچنین علی آل کثیر نیز به دلایل غیرفنی و به تصمیم کادرفنی و باشگاه در این سفر همراه داماشی ها نیست. 

لازم به ذکر است، تیم داماش گیلان پس از دیدار روز یکشنبه با ایرانجوان بوشهر، در دیداری تدارکاتی و با ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره به مصاف امید سپیدرود رشت رفته بود که این بازی را با سه گل به سود خود پایان داد. قرار بود شهرداری تبریز که به رشت سفر کرده است مقابل داماش صف آرایی کند که به دلیل فاصله زمانی کم تا بازی با آوالان و جلوگیری از فشار به تیم، با تشخیص کادرفنی داماش این دیدار برگزار نشد.  

دیدار تیم های آوالان کامیاران و داماش گیلان در چهارچوب هفته دوم دور برگشت و پانزدهم لیگ دو، از ساعت 14 روز یکشنبه 16 دی ماه در استادیوم آزادی کامیاران برگزار خواهد شد. این بازی به طور زنده از رادیو داماش و کانال تلگرام وارش اسپرت گزارش می شود.