چهار خبر کوتاه در خصوص داماش و آخرین وضعیت واگذاری این باشگاه تا شامگاه یکشنبه را در این مطلب خواهید خواند.

 

*عابدینی دوشنبه داماش را متعلقاتش به هیات میدهم!

امیر عابدینی طی مصاحبه ای مدعی شد که تا روز دوشنبه داماش را با تمام متعلقاتش به هیات فوتبال گیلان واگذار می کند!

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، امیر عابدینی در بخشی از گفتگوی یکشنبه اش با خبرنگار کاپ گفت: همین فردا (امروز دوشنبه 22 تیر) این تیم را با تمام متعلقاتش به هیات فوتبال استان گیلان واگذار می کنم تا از این فصل خود آنها درباره داماش تصمیم گیری کنند.  

عابدینی سه شنبه دوم تیر نیز طی مصاحبه ای گفته بود تا آخر آن هفته داماش را به استان واگذار خواهد کرد، اما به نظر می رسد که این بار پای هیات فوتبال وسط آمده و موضوع کمی جدی تر است!

 

 

*مجمع نمایندگان خواستار تشکیل کارگروه توسط استاندار شد

مجمع نمایندگان استان گیلان در نامه ای خطاب به دکتر نجفی استاندار گیلان خواستار تشکیل کارگروه در جهت رفع موانع برابر باشگاه داماش شد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، به دنبال نامه جمعی از هواداران داماش خطاب به مجمع نمایندگان استان در خصوص رفع مشکلات این تیم و پیگیری های صورت گرفته، پس برگزاری جلسه هفته گذشته مجمع نمایندگان و مطرح شدن معضلات باشگاه داماش، رئیس این مجمع طی نامه ای خطاب به دکتر نجفی استاندار گیلان خواستار تشکیل کارگروه در خصوص مشکلات داماش و رفع موانع موجود در راه این باشگاه شد. متن این نامه به شرح زیر است:

 

برادر ارجمند سرور گرانقدر جناب آقای دکتر نجفی

استاندار محترم گیلان

ضمن قبولی طاعات و عبادات حضرتعالی از درگاه خداوند منان، احتراما تقاضا نامه جمعی از کانون هواداران باشگاه مردمی داماش گیلان مبنی بر مشکلات و معضلات حاد این باشگاه و نیز پیرو جلسه مجمع نمایندگان گیلان در روز دوشنبه مورخ 15/4/94 با جنابعالی و مطرح کردن این موضوع در جلسه، خواهشمند است دستور فرمائید نسبت به تشکیل کارگروه در جهت رفع موانع باشگاه داماش عنایت لازم صورت گیرد.

محمد حسین قربانی

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان

 

*یکی از نزدیکان حمید درخشان، نزدیک ترین متقاضی داماش!

یکی از متقاضیان خرید داماش با عابدینی در تهران مذاکره کرد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، درحالی که طی هفته گذشته خبرهایی مبنی بر تمایل سه متقاضی از جمله جواد شهبازی برای خرید امتیاز داماش شنیده می شد، با خبر شدیم که امیر عابدینی در تهران با گروهی که گفته می شود به حمید درخشان سرمربی پیشین داماش نیز نزدیک هستند، به مذاکره نشسته و حتی کار را به مراحل نهایی رسانده است.

شنیده می شود این گروه مورد تائید هیات فوتبال استان گیلان نیز هستند و قرار است طی روزهای آتی به رشت سفر کنند تا احتمالا مذاکرات نهایی انجام شود!

 

*حضور ناظمی و مرغوب در هیات فوتبال گیلان

افشین ناظمی، عبدالله مرغوب و حسین قلی زاده در هیات فوتبال گیلان حاضر شدند.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، درحالی که خبر واگذاری قریب الوقوع داماش شنیده می شود، ظهر یکشنبه (دیروز) افشین ناظمی، عبدالله مرغوب و حسین قلی زاده در هیات فوتبال استان گیلان حاضر شدند و برای دقایقی در اتاق الماسخاله رئیس این هیات به گفتگو پرداختند.

این اتفاق از آن جهت می تواند جلب توجه کند که طی چند روز گذشته خبرهایی مبنی بر مذاکرات مرغوب با برخی بازیکنان داماش و حتی برخی تیم های دم دستی (!) به گوش می رسید و از سویی دیگر طی هفته های گذشته در شهر شایعاتی مبنی بر حضور مجدد افشین ناظمی به عنوان سرمربی داماش شنیده می شد.