وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: خبرهای کوتاه دوشنبه 24 شهریور ماه را در این مطلب خواهید خواند.

 

*داماش گیلان در جام حذفی شرکت نمی کند

داماش گیلان در رقابت های جام حذفی باشگاه های ایران شرکت نمی کند. 

به گزارش وارش اسپرت، چندی پیش خبری مبنی بر این که داماش احتمالا از مسابقات جام حذفی کناره گیری می کند از سوی وارش اسپرت منتشر شد اما چند روز بعد سایت رسمی باشگاه داماش گیلان خبر شرکت نماینده شهر باران در رقابت های فصل 94-1393 را منتشر کرد.  در همین راستا با خبر شدیم مسئولان داماش که در ابتدا قصد کناره گیری از رقابت ها را داشتند با انصراف تیم های دیگر به سازمان لیگ اعلام حضور میکنند اما به دلیل اینکه مدارک داماش در موعد مقرر ارسال نشد، این اعلام حضور از سوی سازمان لیگ پذیرفته نشد تا در نهایت داماش نتواند در جام حذفی شرکت کند.

 

بدین ترتیب دیدار روز چهارشنبه تیم های داماش و البدر در استادیوم عضدی لغو و بندرکنگی ها با انصراف داماش و حریف مرحله بعدشان به دو مرحله بالاتر صعود می کنند!

 

*رجبی نیا به کادرفنی داماش اضافه شد

حمید رجبی نیا به کادر فنی داماش گیلان اضافه شد.

به گزارش وارش اسپرت، حمید رجبی نیا مدرس هیات فوتبال استان گیلان با امضای قرارداد به کادر مربیان داماش گیلان اضافه شد.

لازم به ذکر است جلال چراغپور از کارشناسان و مربیان فوتبال ایران نیز چندی پیش به مدت چند روز به تمرینات داماش می آمد اما به دلایل نامعلوم دیگر در تمرینات حاضر نشد.

 

*قدمی و عسگرخانی در تمرینات داماش

سعید قدمی و بهنام عسگر خانی در تمرینات داماش گیلان حاضر شدند.

به گزارش وارش اسپرت، سعید قدمی که از ابتدای شروع فصل جدید تمرینات داماش غائب بود پیش از تورنمنت هفته گذشته بابل به جمع داماشی ها اضافه شد.

همچنین بهنام عسگر خانی بازیکن فصل گذشته فجرسپاسی شیراز پس از توافق با مسئولان داماش و عقد قرارداد به این تیم پیوست.

  

*جوانان لسمان شهرستان رشت از حضور در 4 تیم بازماندند

تیم فوتبال ساحلی جوانان لسمان مروارید شهرستان رشت از حضور در جمع 4 تیم پایانی رقابت های جوانان کشور باز ماندند.

به گزارش وارش اسپرت، تیم فوتبال جوانان لسمان با سرمربیگری احسان حسین نژاد حدود دو هفته پیش به همراه تیم های چمخاله و رودسر به مسابقات جوانان کشور در اصفهان رفته بودند که در آنجا توانستند با سه پیروزی و 8 امتیاز به طور قاطع به عنوان صدرنشین به مرحله دوم رقابت ها و جمع 8 تیم نهایی صعود کنند.

نماینده فوتبال ساحلی شهرستان رشت هفته گذشته با یک دستگاه مینی بوس رنج سفری 22 ساعته به بوشهر را به جان خرید و به فاصله دو ساعت نخستین بازی خود در مرحله دوم را انجام داد.

جوانان لسمان در نهایت به دلیل تفاضل گل و بازی رو در رو از صعود به جمع چهار تیم پایانی رقابت های جوانان کشور بازماند.