*داماش امروز به شیراز می رود

داماش عصر امروز به شیراز خواهد رفت.

به گزارش وارش اسپرت ، کاروان داماش گیلان برای بازی با فجرسپاسی ساعت 14 امروز (سه شنبه) با یک دستگاه اتوبوس به سمت تهران حرکت کرد تا با پرواز ساعت 20 امشب به سمت شیراز عزیمت کند.

داماش گیلان چهارشنبه یک جلسه تمرین سبک را در استادیوم حافظیه شیراز انجام خواهد داد و روز پنجشنبه از ساعت 18:40 در این استادیوم به مصاف فجرسپاسی شیراز خواهد رفت.

 

*کاروان داماش جمعه به رشت باز می گردد

کاروان داماش گیلان با یک روز استراحت جمعه به رشت بر میگردد.

به گزارش وارش اسپرت، داماشی ها پس از دیدار پنجشنبه شب خود یک شب در این شهر می مانند و با پرواز ساعت 18 روز جمعه دیار کاکوها را به سمت تهران ترک خواهند کرد.کاروان داماش در ساعات بامدادی شنبه با اتوبوس به شهرباران های نقره ای باز خواهند گشت.

 

برای مشاهده دیگر خبرهای کوتاه به ادامه مراجعه فرمائید

*دو اخطاره های داماش!

چهار بازیکن داماش دو اخطاره اند.

به گزارش وارش اسپرت ، هادی سهرابی، هادی محمدی،ابوذر رحیمی و علیرضا نظیف کار بازیکنانی هستند که در صورت حضور در دیدار برابر فجرسپاسی و دریافت اخطار از حضور در دیدار بعدی داماش در مقابل صبا محروم خواهند شد.

 

*داماش با لشگری از مصدوم و محروم

داماش در بازی با فجرسپاسی یک محروم و حداقل سه مصدوم خواهد داشت.

به گزارش وارش اسپرت، داماش در دیدار برابر فجرسپاسی یقینا مهدوی،آبشک و سعید قدمی را به دلیل مصدومیت و مسعود حسن زاده را به علت محرومیت در اختیار نخواهد داشت. همچنین رضا کاردوست، محمد مختاری و رسول سروش نیا نیز دچار مصدومیت شده اند که حضورشان در دیدار برابر فجرسپاسی در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

 

*تعطیلی اردوی تیم ملی زیر 22 سال به علت اعتراض باشگاه ها

اردوی تیم ملی زیر 22 سال که قرار بود از امروز آغاز شد لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.

به گزارش وارش اسپرت، در حالی که قرار بود اردوی تیم ملی زیر 22 سال ایران از امروز 12 شهریور آغاز شود با اعتراض باشگاه های لیگ برتر لغو شد و به تاریخ احتمالی 21 مهرماه موکول شد.

شایان ذکر است مسعود حسن زاده و هادی محمدی بازیکنان داماش گیلان به این اردو دعوت شده بودند .

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید