دیار وارش: سه خبر کوتاه از باشگاه داماش گیلان را می توانید در این مطلب مشاهده فرمائید.
 
*بازی تدارکاتی داماش با نیروی زمینی تهران و هف سمنان
داماش در اردوی تهران دو بازی تدارکاتی برگزار می کند.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در حالی که قرار بود تیم فوتبال داماش بعدازظهر امروز (سه شنبه) با هماهنگی های صورت گرفته در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم لیگ یکی بادران تهران برود، این بازی با مخالفت میثاقیان سرمربی بادران لغو شود.
با لغو بازی فوق داماشی ها دو دیدار تدارکاتی برابر تیم های نیروی زمینی تهران و هف سمنان برگزار خواهد کرد که گفته می شود این دو بازی احتمالا طی روزهای پنجشنبه و شنبه برگزار خواهد شد. هنوز زمان دقیق این دوبازی مشخص نشده است.
 

 

*پیگیری تمرینات داماش گیلان در اردوی تهران
تمرینات آماده سازی داماشی ها در اردوی تهران دنبال شد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، کاروان داماش که صبح یکشنبه رشت را به مقصد تهران ترک کرده بود، در مجموعه ورزشی یزدان مستقر شدند.
داماشی ها بعدازظهر یکشنبه نخستین تمرین خود را در تهران برگزار کردند. روز دوشنبه نیز لاجوردی پوشان شهر رشت در دو نوبت صبح و عصر در زمین تمرین راه آهن تمرینات آماده سازی شان را ادامه داده و البته در این بین سری هم به سالن وزنه زدند.
داماش گیلان صبح امروز (سه شنبه) نیز به زمین شماره دو آزادی تهران رفتند و بعدازظهر نیز در زمین راه آهن تمرین می کنند.
اردوی آماده سازی داماش گیلان در تهران تا عصر شنبه ادامه خواهد داشت.
 
*تعویق قرعه کشی لیگ دو با سفر تاج به مالزی!
قرعه کشی رقابت های لیگ دسته دو به وقتی دیگر موکول شد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، طبق اعلام پیشین سازمان لیگ فوتبال ایران، رقابت های لیگ دسته دو باشگاه های کشور قرار بود که با حضور نمایندگان 36 تیم حاضر در این رقابت ها از ساعت 14:30 سه شنبه 19 مردادماه (امروز) در سالن آمفی تئاتر هتل آکادمی فوتبال قرعه کشی شود که این مراسم به تعویق افتاد.
دلیل این امر سفر مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران به مالزی و عدم حضور وی در ایران عنوان شده است و قرار است زمان جدیدی برای برگزاری مراسم به زودی اعلام شود. تاج طی سفری دو روزه برای شرکت در جلساتی در مورد بررسی تعداد سهیمه ایران در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین رایزنی در مورد انتخاب نایب رئیس فدراسیون فوتبال (فیفا) شب گذشته به مالزی رفت.
این احتمال وجود دارد که با لغو قرعه کشی لیگ دو، زمان آغاز رقابت ها نیز که یک شهریور اعلام شده بود، دست خوش تغییراتی شود.