خبرهای کوتاه تا ظهر سه شنبه 30 دی ماه از باشگاه داماش گیلان را در این مطلب بخوانید.

 

*امتناع مسئولان داماش برای پیگیری جهت دریافت رضایت نامه پورصف شکن!

مسئولان باشگاه داماش گیلان از پیگیری برای دریافت رضایت نامه بازیکن گیلانی پارسه تهران امتناع کردند!

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از ایسنا، در جلسه ای که روز گذشته(دوشنبه) میلاد پورصف شکن بازیکن گیلانی تیم پارسه تهران در باشگاه داماش گیلان با قائم مقام باشگاه و رئیس کمیته فنی تیم داماش داشت ، مسئولان باشگاه داماش گیلان از پیگیری برای دریافت رضایت نامه این بازیکن گیلانی از باشگاه پارسه تهران امتناع کردند.

پورصف شکن ضمن تایید خبر فوق ، در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ایسنا تشریح کرد: من هیچ چشمداشت مالی از باشگاه داماش گیلان نداشتم و فقط می خواستم نیم فصل دوم را در تیم شهرم و برای دلخوشی همشهری هایم بازی کنم که متاسفانه این امر ممکن نشد.

 

لازم به ذکر است میلاد پورصف شکن در ابتدای فصل هم با درخواست علی نظرمحمدی سرمربی سابق داماش گیلان در تمرینات این تیم شرکت کرده بود اما مدیران داماش در عمل تمایلی برای جذب وی نشان ندادند!

 

*لغو دیدار تدارکاتی داماش برابر نساجی / داماش به مصاف رهپویان می رود 

دیدار تدارکاتی داماش گیلان برابر نساجی قائمشهر لغو شد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان ، در حالی که قرار بود در دیداری تدارکاتی ظهر چهارشنبه دو تیم داماش گیلان و نساجی قائمشهر در استادیوم شهید عضدی رشت به مصاف هم بروند ، به دلیل لغو اردوی نساجی در شهرباران این مسابقه برگزار نخواهد شد.

طبق خبرهای رسیده ، داماش گیلان روز چهارشنبه از ساعت 14 در استادیوم عضدی جهت آمادگی بیشتر برای نیم فصل دوم در دیدار تدارکاتی به مصاف تیم دسته سومی رهپویان رضوانشهر خواهد رفت.

 

*خارج شدن نام بازیکن آستارایی از لیست داماشی ها

صمد رزمجو از لیست داماش گیلان برای نیم فصل دوم خارج شد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان ، صمد رزمجو مهاجم آستارایی تیم داماش گیلان که جز سهمیه زیر 23 سال این تیم بود به صلاحدید کادرفنی از لیست داماشی ها خارج شد.

 

*مدیرعامل داماش در فیسبوک / داماش تنها تیم مورد علاقه ی عابدینی در صفحه ی شخصی اش!

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان از صفحه شخصی خود در فیسبوک رونمایی کرد!

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، امیر عابدینی که بعد از سقوط داماش گیلان به مسابقات دسته اول به صورت نامحسوس و از دور مسائل داماش را پیگیری می کرد ، پس از آنکه در هفته گذشته جلساتی با بازیکنان و مدیران میانی باشگاه داماش برگزار کرد ، خبر رسیده است که از صفحه شخصی اش با نام خود در فیسبوک هم رونمایی کرده است. از نکات جالب در صفحه شخصی عابدینی در بخش سوابق کاری و علاقه ی قلبی است که برخلاف تحرکاتش برای در اختیار گرفتن باشگاه پرسپولیس، نامی از این باشگاه سرخپوش تهرانی نیامده است و تنها داماش گیلان را تیم مورد علاقه خود معرفی کرده است!

عابدینی در بخشی از مصاحبه مرداد ماه سال 90 خود با وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان گفته بود: "شما اگر به سایت من بروید ( عابدینی توضیح دادند که بنا به دلایلی آدرس سایتش را چندان عمومی نمیکند) ، باشگاه فِیورم را نوشته ام داماش . من که ننوشتم در سوابقم مدیریت پرسپولیس است ، چیز دیگری نوشته ام ولی داماش را نوشتم ."

لازم به ذکر است ، پروفایل شخصی عابدینی در فیسبوک به صورت نامحسوس و با نامی دیگر از سال 2011 آغاز به کار کرده بود، اما طی چند ماه گذشته با نام امیر عابدینی ادامه فعالیت داده است.