*برنامه تمرینی و دیدارهای تدارکاتی داماش در چند روز آینده

داماشی ها که تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر پیگیری می کنند، پنجشنبه ساعت 10 صبح برای برپایی اردوی پنج روزه، رشت را به مقصد تهران ترک می کنند.

به گزارش وارش اسپرت ،بر این اساس تیم داماش گیلان پس از عزیمت به اردو ، روز جمعه صبح و بعد از ظهر در منطقه لواسان تهران تمرین خواهد کرد و عصر شنبه اولین دیدار تدارکاتی خود را مقابل تراکتورسازی تبریز انجام خواهد داد.

داماشی ها صبح یکشنبه استراحت می کنند و بعد از ظهر تمرینات خود را از سرخواهند گرفت و دوشنبه عصر در دیداری تدارکاتی به مصاف راه آهن تهران می روند.

شایان ذکر است، پیش از این قرار بود داماش روز دوشنبه با نفت تهران مسابقه ای دوستانه برگزار کند. کاروان داماش غروب دوشنبه به سمت شهرباران حرکت خواهند کرد تا تمرینات آماده سازی خود را در رشت ادامه دهند . 

 

*تمایل مجدد باشگاه به جذب رضا کاردوست

به گزارش وارش اسپرت روزگذشته خبری مبنی بر منتفی شدن جذب کاردوست به نقل از یک منبع آگاه منتشر شد اما اکنون به نظر می رسد موانع و مشکلات برطرف شده و باشگاه داماش تصمیم به جذب این هافبک رشتی فصل قبل گهر درود گرفته است. بر این اساس کاردوست به زودی در تمرینات شرکت خواهد کرد.

همچنین ابوالفضل حاجی زاده نیز با باشگاه به توافقات نهایی دست یافته و قرار است از امروز در تمرینات داماش شرکت کند .

 

* افزایش سهمیه بزرگسال تیم های لیگ برتر

شنیده می شود سهمیه بازیکنان بزرگسال تیم های لیگ برتری بار دیگر به 21 بازیکن افزایش یافته است .

به گزارش وارش اسپرت ، درحالی که سال گذشته تعداد مجاز حضور بازیکنان در لیست تیم های لیگ برتری 21 بازیکن بود، طبق مصوبه جدید قرار بود این تعداد به 20 بازیکن تغییر یابد اما گویا بار دیگر این مصوبه دستخوش تغییر شد و همچون سال گذشته هر تیم می تواند 21 بازیکن را جذب کند .

بر این اساس، داماش با تمدید قرارداد حاجی زاده و احتمال انعقاد قرارداد با کاردوست تنها 3 جای خالی را در لیست بزرگسال خواهد داشت که طبق شنیده ها تنها یک بازیکن دیگر در فصل نقل و انتقالات و احتمالا در پست هافبک کنار جذب خواهد شد و دو جای خالی لیست برای نیم فصل رزرو می ماند .

همچنین گفته می شود تعداد سهمیه بازیکنان امید هر تیم نیز احتمالا افزایش خواهد یافت .

 

*مهران جعفری در تمرینات داماش

به گزارش وارش اسپرت ، هافبک اهل تالش و اسبق ملوان انزلی برای کسب نظر کادرفنی در تمرینات داماشی ها شرکت می کند تا شاید بتواند جذب این تیم رشتی شود.

 

*داماش به دنبال مربی بدنساز

باشگاه داماش به دنبال یک مربی بدنساز است .

به گزارش وارش اسپرت، باشگاه داماش با یکی از مربیان بدنساز در حال مذاکره است تا در صورت توافق تمرینات بدنسازی داماش را در روزهای آینده به عهده بگیرد.

شایان ذکر است در کادرفنی داماش اکنون حضور افشین ناظمی در راس آن به عنوان سرمربی ، مازیار ربیعی فر به عنوان کمک اول ، علی نظرمحمدی به عنوان کمک دوم ، حمید سجادی به عنوان مربی گلرها قطعی شده است.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید