*مشکل خروج جهانبخش حل می شود

به دلیل برخی مشکلات خروجی ، ترانسفر علیرضا جهانبخش به کشور لاله های نارنجی در هاله ای از ابهام قرار گرفته بود اما گویا این مشکلات در شرف حل شدن است.

علیرضا جهانبخش در گفتگو با خبرنگار وارش اسپرت در این خصوص اظهار کرد : به دلیل آنکه به خدمت سربازی نرفته بودم باید با طی یک سری مقدمات از طریق مبحث اشتغال به تحصیل کارم را برای خروج از کشور دنبال می کردم.
وی افزود : هم اکنون بخش اعظم مشکل خروجی من برطرف شده است و به احتمال فراوان تا یکشنبه هفته آینده مجوز خروجم صادر خواهد شد .

شایان ذکر است ، یکی از دانشگاه های کشور هلند نامه ای را به وزارت علوم ایران ارسال کرده است و پس از انجام بررسی های لازم به اطلاع نظام وظیفه خواهد رسید.

 

* مذاکره داماش با دو بازیکن

از داماش خبر می رسد که مسئولین باشگاه با دو بازیکن به توافقات اولیه دست یافته اند .

به گزارش وارش اسپرت رضا کاردوست هافبک رشتی فصل گذشته باشگاه گهر و همچنین یک هافبک چپ پا که فصل گذشته دریکی از تیم های جنوبی حضور داشت به توافقات اولیه دست یافته اند . 

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

*احتمال ماندن آبشک و نظیف کار قوت گرفت

علیرضا نظیف کار مدافع تنومند و محمد آبشک هافبک جنگنده داماشی ها احتمالا ماندنی خواهند شد .
به گزارش وارش اسپرت ، در حالی که طی روزهای اخیر بحث رفتن نظیف کار و آبشک قوت گرفته بود، یکی از مسئولین باشگاه در گفتگو و مذاکره با این دو بازیکن به آنها قول داده است تا مشکلاتشان رفع شود که شرایط برای تمدید قرارداد فراهم شود.

 

* برخی بازیکنان فصل گذشته امید داماش به بزرگسالان می پیوندند.

تا این لحظه نام پنج بازیکن امید داماش در لیست بزرگسالان به چشم می خورد.

به گزارش وارش اسپرت، مازیار متقی طلب، محمد دادرسی ،سامان فرزام پور، آرمین منفرد دوست و میلاد پورقلی احتمالا بازیکنانی هستند که در فصل آینده از سهیمه امید داماش خواهند بود . ضمن اینکه سعید مرتضوی نیز که نیم فصل دوم فصل گذشته را در باشگاه پارسه توپ زد نیز در این فصل در داماش گیلان حضور خواهد داشت .

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید