*آخرین تمرین تیم های داماش و صبا پیش از رویارویی

آخرین تمرین تیم های داماش گیلان و صبای قم پیش از رویارویی با یکدیگر امروز(پنجشنبه) در استادیوم شهید دکترعضدی رشت برگزار می شود.

به گزارش وارش اسپرت و بر طبق برنامه اعلام شده از سوی کادرفنی دو تیم داماش و صبا آخرین تمرین داماش گیلان از ساعت 16:30 و آخرین تمرین صبای قم از ساعت 18 در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت برگزار می شود.

تیم داماش و صبا عصر جمعه از ساعت 18 در استادیوم شهید عضدی رشت به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

*دیدار دوستانه داماش گیلان با تیم ملی جوانان ایران

داماش گیلان روز یکشنبه آینده با تیم ملی جوانان دیداری دوستانه برگزار می کند.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از روابط عمومی داماش گیلان، تیم ملی جوانان روز شنبه وارد رشت می شود و پس از انجام یک جلسه تمرین، در روز یکشنبه 24 شهریور در مقابل تیم داماش گیلان یک بازی دوستانه انجام خواهد داد.

تیم داماش گیلان در این بازی از بازیکنان ذخیره و امید خود استفاده خواهد کرد.  زمان و مکان دقیق این مسابقه بزودی اعلام می شود.

 

*کنفرانس خبری پیش از بازی داماش – صبا

به گزارش وارش اسپرت، کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های داماش گیلان و صبای قم عصر امروز از ساعت 17:30 در سالن کنفرانس مجموعه شهید عضدی رشت با حضور سرمربیان دو تیم برگزار می شود.

 

*آخرین اخبار از مصدومین داماش

به گزارش وارش اسپرت، رضا کاردوست که به دلیل مصدومیت در دیدار برابر فجر سپاسیی غایب بود با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت به تمرینات داماش بازگشت ومشکلی برای همراهی تیم داماش در مقابل صبای قم ندارد ودر صورت صلاحدید کادرفنی در دیدار عصر جمعه داماش مقابل صبا به میدان خواهد رفت.

همچنین محمد مختاری به دلیل مصدومیت در تمرین سه شنبه داماشی ها امروز(چهارشنبه)با تیم به تمرین نپرداخت تاحضور وی در دیدار برابر صبای قم در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

لازم به ذکر است محمدرضا مهدوی و محمد آبشک که در چند هفته گذشته به دلیل مصدومیت در تمرینات حاضر نبودند از روز دوشنبه تمرینات سبک خود را آغاز کردند.

 

*اکبریان قاضی دیدار داماش – صبا

محمدرضا اکبریان دیدار داماش گیلان و صبای قم را قضاوت خواهد کرد.

به گزارش وارش اسپرت، دیدار داماش گیلان و صبای قم را محمدرضا اکبریان با کمک مهدی عالیقدر و ایوب غلامزاده قضاوت می کند. رسول رهبرفام داور چهارم و علیرضا یزدانی ناظر این بازی خواهد بود.

 

*نظیفکار دو اخطاره است

علیرضا نظیف کار دو اخطاره است و مشکلی برای حضور در مقابل صبا ندارد.

به گزارش وارش اسپرت ، با استعلامی که از فدراسیون فوتبال گرفته شد، برخلاف اعلام سایت رسمی این فدراسیون مبنی بر سه اخطاره بودن علیرضا نظیف کار، این بازیکن دو اخطاره است و مشکلی برای حضور در دیدار مقابل صبا نخواهد داشت .

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید