*آخرین تمرین داماش پیش از رویارویی با ملوان

داماش گیلان امروز (چهارشنبه) از ساعت 12 الی 14 در استادیوم عضدی زیر نظر کادرفنی تمرین کرد.

به گزارش وارش اسپرت، داماشی ها آخرین تمرین خود پیش از بازی با ملوان را از ساعت 12 روز پنجشنبه در ورزشگاه دکتر عضدی شهرباران های نقره ای پیگیری خواهد کرد.

 

*افشین چاوشی مهمان برنامه مهتاب شبان

افشین چاوشی چهارشنبه شب مهمان برنامه مهتاب شبان شبکه استانی باران است.

به گزارش وارش اسپرت، طبق روال سال های گذشته شبکه باران و دعوت از بازیکنان و مربیان دو تیم در برنامه های تلویزیونی شبکه استانی گیلان، تصمیم گرفته شد از دو تن از بازیکنان دو تیم داماش گیلان و ملوان انزلی دعوت به عمل آید.

بر همین اساس افشین چاوشی، بهترین گلزن گیلانی لیگ برتر در برنامه چهارشنبه شب "مهتاب شبان" با مجری گری مهدی لطفی حضور پیدا خواهد کرد، همچنین از زارع کاپیتان ملوان هم دعوت به عمل آمده بود که وی از حضور در این برنامه انصراف داد!

 

*الگیلانو با صدای افشین وهابی

به گزارش وارش اسپرت ، گزارش بازی برگشت داماش گیلان و ملوان انزلی که روز جمعه برگزار می شود بر عهده افشین وهابی می باشد.

شایان ذکر است بازی رفت دو تیم در انزلی را مجتبی پوربخش گزارش کرده بود.

 

*احتمال اجرای زنده آهنگ جدید داماش2 با صدای نوید یحیایی قبل از شروع بازی الگیلانو

به گزارش وارش اسپرت ، مسئولین باشگاه داماش گیلان در تلاش هستند تا به مانند داربی فصل قبل در رشت، اجرای زنده ای از موزیک مربوط به داماش را برای هواداران حاضر در استادیوم ترتیب دهند. بر این اساس در صورت مهیا شدن شرایط، نوید یحیایی خواننده دوست داشتنی شهرباران آهنگ جدید خود برای داماش با نام داماش 2 را اجرای زنده خواهد نمود.

 

*داماش با مصدومان فراوان و بدون محروم

به گزارش وارش اسپرت، تیم داماش گیلان در دیدار حساس این هفته خود مقابل ملوان هیچ محرومی ندارد، اما بازیکنان زیادی هستند که حضور آنها به دلیل مصدومیت در هاله ای از ابهام قرار دارد که احتمالا تا کنفرانس پیش از بازی وضعیت شان مشخص خواهد شد.

همچنین محسن یوسفی و عزیز معبودی دو بازیکن محروم ملوان هستند.

 

*امیدها به دلیل مشکلات مالی به شیراز نرفتند!

به گزارش وارش اسپرت ، تیم امید داماش گیلان که باید روز پنجشنبه در شیراز از هفته یازدهم سری مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور به دیدار فجرسپاسی این شهر می رفت به دلیل مشکلات مالی به این شهر اعزام نشد.

این در حالی است که امیدهای داماش در دو دیدار اخیر خود نتایج خوبی کسب کرده بود و این عدم اعزام می تواند ضربات جبران ناپذیری به امیدهای داماش وارد کند.

 

*برگزاری الگیلانوی کوچک سه ساعت زودتر از الگیلانوی اصلی

به گزارش وارش اسپرت ، تیم نوجوانان داماش گیلان در هفته هشتم مسابقات نوجوانان کشور روز جمعه از ساعت 12 در زمین کلویر مهمان ملوان انزلی است.

لازم به ذکر است تیم بزرگسالان داماش و ملوان از ساعت 15 همین روز در ورزشگاه دکتر عضدی شهرباران های نقره ای به مصاف هم خواهند رفت.

 

*مادر علی نظرمحمدی در بستر بیماری

به گزارش وارش اسپرت ، با خبر شدیم که مادر بزرگوار مربی داماش در بستری بیماری می باشد و به همین دلیل علی نظرمحمدی در بازی هفته قبل با تیم به کرج نرفته بود.

وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان آرزومند است مادر بزرگوار علی نظرمحمدی هرچه زودتر بهبودی خود را بدست آورد.

 

*درودگر رفتنی شد!

به گزارش وارش اسپرت و به نقل از یک منبع موثق اعضای هیات مدیره ملوان با خریدار جدید این باشگاه حتی بر سر مدیرعامل جدید ملوان به توافق نهایی رسیدند که با این شرایط صادق درودگر بعد از بازی با داماش دیگر سمتی در این باشگاه ندارد.

 

* کنفرانس پیش از بازی داماش – ملوان

نشست خبری پیش از بازی داماش و ملوان ظهر پنجشنبه برگزار می شود.

به گزارش وارش اسپرت، کنفرانس خبری پیش از بازی داماش و ملوان از ساعت 12:30 روز پنجشنبه با حضور سرمربیان دو تیم در سالن کنفرانس استادیوم شهید دکتر عضدی رشت برگزار می شود.

 

* تیم داوری داربی گیلان مشخص شد

سعید مظفری زاده قضاوت دیدار داماش و ملوان را برعهده دارد.

به گزارش وارش اسپرت، سعید مظفری زاده با کمک بهرام کیانی و رضا عبدوس قضاوت داربی گیلان را انجام میدهد. رسول رهبرفام داور چهارم و اسماعیل صفیری ناظر داوری این بازی را برعهده خواهند داشت.

دیدار تیم های داماش گیلان و ملوان انزلی از ساعت 15 روز جمعه 15 آذر در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت برگزار می شود.