دیار وارش: خبرهای کوتاه از باشگاه داماش گیلان تا ظهر چهارشنبه 16 دی ماه شامل پنج خبر را در این مطلب خواهید خواند.
 
*خبری از اردو نیست / دیدار تدارکاتی داماش با یکی دیگر از تیم های گیلان
 
داماشی ها در تعطیلات میان فصل به اردو نمی روند.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، تا لحظه مخابره هیچ تصمیمی برای برپایی اردوی تدارکاتی داماشی ها در تعطیلات نیم فصل لیگ یک گرفته نشده است و با توجه به فرصت محدود تا آغاز مجدد بازی ها به نظر می رسد این تصمیم همچنان پابرجا بماند.
داماش گیلان قرار است روز جمعه و طبق روال سال های اخیر در دیداری تدارکاتی به مصاف یکی دیگر از تیم ها گیلانی برود. داماشی ها طی این مدت تنها دیداری تدارکاتی برابر شهرداری فومن برگزار کرده بودند که آن مسابقه با گل دقایق پایانی محمدرضا مهدوی با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت.
 

*داماش هیچ بازیکن جدیدی جذب نکرده است / مهدوی، قدمی، سروش نیا و حجازیان آماده قرارداد با داماش
چهار در آستانه امضای قرارداد با داماش گیلان قرار دارند.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، تیم فوتبال داماش گیلان در تعطیلات نیم فصل هیچ بازیکنی را به طور رسمی جذب نکرده است اما گفته می شود به زودی با چهار بازیکن امضای قرارداد صورت میگیرد.
محمدرضا مهدوی کاپیتان و هافبک میانی سالیان گذشته داماش و فصل قبل استقلال خوزستان که از ابتدای فصل با داماش تمرین می کند، سعید قدمی در پست هافبک چپ که ابتدای فصل از داماش جدا و به نفت آبادان پیوسته بود، رسول سروش نیا هافبک و مدافع چپ و راست که چند سالی را در داماش بازی کرده و نیم فصل اول را در پیکان حضور داشته است و حسین حجازیان بازیکن هافبک کنار که به تازگی از گلگهر سیرجان جدا شده است، بازیکنانی هستند که گفته می شود به زودی با آنها قرارداد امضا خواهد شد.
لازم به ذکر است تا به این لحظه برای جذب هیچ بازیکن دیگری تصمیم گرفته نشده است.
 
*سعید مرتضوی و بهنام عسگرخانی تنها مصدومین / بازگشت محمد طالبی به تمرینات
به جز دو بازیکن سایر بازیکنان داماش مشکلی به لحاظ مصدومیت ندارند.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، سعید مرتضوی و بهنام عسگرخانی تنها بازیکنانی از داماش هستند که طی روزهای گذشته دچار مصدومیت شده اند. مصدومیت این دو بازیکن جزئی است و طبق نظر کادر پزشکی به زودی رفع خواهد شد.
همچنین محمد طالبی نیز که مدتی نصبتا طولانی را دچار مصدومیت بود بار دیگر و پس از چند جلسه تمرین سبک، آمادگی لازم را برای حضور در تمرینات داماش به دست آورده است.
 
*داماش بدون مدیرعامل قائم مقام برگزید / بهروز محمودی قائم مقام جدید داماش گیلان
بهروز محمودی به عنوان قائم مقام جدید باشگاه داماش گیلان معرفی شد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، بهروز محمودی که در سال های 89 و 90 منصب قائم مقامی امیرعابدینی در باشگاه داماش را برعهده داشت بار دیگر به این عنوان انتخاب و به اعضای این باشگاه معرفی شد.
این اتفاق در حالی رخ داد که این باشگاه حداقل در رسانه ها بدون مدیرعامل محسوب می شود و داماش گویا با علی محمودی نیز که در ابتدای فصل به عنوان مدیرعامل انتخاب شده بود قطع ارتباط کرده است.
همچنین حسین قلی زاده قائم مقام و سرپرست پیشین نیز پس هفته ها غیبت طی روزهای گذشته در تمرینات به صورت پر رنگ حاضر می شود!
 
*ادامه تمرینات آماده سازی داماش گیلان در استادیوم شهید عضدی
تمرینات آماده سازی داماشی ها برای ادامه رقابت های لیگ یک به طور منظم انجام می شود.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، تمرینات آماده سازی روزهای گذشته داماش گیلان در استادیوم شهید عضدی و سردارجنگل رشت دنبال شد.
داماشی ها که صبح ها در کارگران به تمرینات بدنسازی و وزنه می پردازند، عصر نیز تمرینات تاکتیکی خود را دنبال می کنند.

 
 
 
 
خبرهای کوتاه داماش، گیلان، رشت، سایت هواداران داماش، وارش اسپورت، دیار وارش، پسران شهر باران، damash guilan،