*تمرین پنجشنبه داماشی ها در زمین صنایع شیر ایران (پگاه)

تیم داماش هم چنان تمرینات خود را در زمین صنایع شیر پیگیری می کند.

به گزارش وارش اسپرت ، تیم داماش گیلان که بعد از بازی با فجرسپاسی تمرینات خود را در زمین صنایع شیر ایران-پگاه گیلان برگزار کرده بود، تمرین پنجشنبه خود را نیز از ساعت 14:30 در همین زمین پیگیری می کند تا آماده بازی این هفته با صبای قم شود.

 

*جوانان اولین قربانی بی پولی! / سقوط جوانان داماش به دسته اول

تیم جوانان داماش گیلان برای دیدار با فولادخوزستان به اهواز اعزام نشد.

به گزارش وارش اسپرت، تیم فوتبال جوانان داماش گیلان که قبل از این در دیدار با مس کرمان هم اعزام نشده بود، به دلیل عدم اعزام برای دومین بار از گردونه ی مسابقات لیگ برتر جوانان کشور کنار گذاشته شد.

این در حالی است که جوانان داماش دو سال پیش هم به همین دلیل از لیگ برتر سقوط کرده بودند که در فصل گذشته با تلاش بازیکنان و کادرفنی تیم با اقتدار به لیگ برتر برگشتند.

 

جدول لیگ برتر جوانان کشور را مشاهده می کنید:

 

 

*خیری دیگر به داد امیدها رسید! / امیدهای داماش به اهواز می روند 

امید های داماش گیلان به اهواز اعزام می شوند.

به گزارش وارش اسپرت، تیم امید داماش گیلان که در صورت اعزام نشدن به اهواز به لیگ پایین تر سقوط می کرد، با هزینه پدر یکی از بازیکنان این تیم به دیار نخل و خرما اعزام می شود.

پس از اینکه وحید موسوی مالک شرکت مسافربری بیتاسفر هزینه سفر امید های داماش در مسابقه قبلی خارج از خانه شان برابر سپاهان را پرداخت کرد، حسن صالح پدر یکی از بازیکنان این تیم نیز هزینه سفر امیدهای داماش به اهواز را تقبل کرد تا این سفر نیز انجام پذیرد.

بلاتکلیفی جوانان و امیدهای داماش در حالی بود که آنها برای اقامت در اهواز به دلیل شرکت های وابسته به هولدینگ امیرمنصور آریا با مشکلی مواجه نیستند و فقط در تامین هزینه رفت و آمد با مشکل مواجه بودند.

جدول لیگ برتر امیدهای کشور را مشاهده می کنید:

 

 

*زمان حرکت و مکان اقامت داماشی ها

تیم بزرگسالان داماش گیلان عصر جمعه به سمت قم اعزام خواهد شد.

به گزارش وارش اسپرت ، داماشی ها ساعت 16 جمعه برای دیدار با صبای قم با اتوبوس به سمت قم اعزام خواهند شد. کاروان داماش در هتل خورشید این شهر اقامت خواهند کرد و ظهر جمعه تمرین سبکی قبل از بازی با صبا در قم برگزار خواهند کرد.

 

* داماش و صبا هر کدام با دو مصدوم و یک محروم

داماش گیلان و صبای قم برای دیدار با هم دو بازیکن را به دلیل مصدومیت و یک بازیکن هم به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

به گزارش وارش اسپرت ، از داماش هادی محمدی به دلیل سه کارته بودن و در سوی مقابل مجید محمدی به دلیل دریافت کارت قرمز از داور در دیدار صبا برابر تراکتور محرومین دو تیم هستند.

همچنین داماشی ها مرتضی ابراهیمی و ابوذر رحیمی و صبای قم هم مرتضی کاشی و محسن بیات را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.

 

مدیرعامل داماش به ناظمی اولتیماتوم داد!

به گزارش وارش اسپرت به نقل از باشگاه خبرنگاران مدیر عامل داماش گیلان در خصوص وضعیت افشین ناظمی گفت: اگر ناظمی در بازی بعد نتیجه بگیرد به عنوان سرمربی داماش به کار خود ادامه خواهد داد اما اگر نتیجه نگیرد یکی از گزینه‌های سرمربیگری داماش نظر محمدی خواهد بود.

 

*قلی‌زاده قائم‌مقام باشگاه داماش گیلان شد!

حسین قلی‌زاده سرپرست تیم فوتبال داماش قائم‌مقام عابدینی در باشگاه داماش گیلان شد.

به گزارش وارش اسپرت ، در حکم عابدینی خطاب به قلی‌زاده آمده است: سرپرست فوتبال داماش گیلان، بر اساس شناختی که از حضرتعالی در مدت همکاری فی‌مابین یافته‌ام، شما را به عنوان قائم مقام مدیرعامل منصوب می کنم و تمامی اختیارات قانونی خود را به شما تنفیض می‌کنم.

عابدینی در این حکم تأکید کرده است: امیدوارم استفاده از تمام توان بومی و همکاری مسئولان، تماشاگران و بازیکنان در این امر خطر در این برهه حساس موفق و موید باشید.