*زمان اعزام کاروان داماش به کرج

داماش گیلان آخرین تمرین خود در رشت پیش از دیدار برابر سایپا را برگزار کرد.

به گزارش وارش اسپرت، تیم فوتبال داماش گیلان آخرین تمرین خود در رشت را از ساعت 11:30 صبح امروز (چهارشنبه) برگزار کرد. کاروان داماش برای رویارویی با سایپا ساعت 18 امروز از طریق زمینی به سمت کرج اعزام می شوند و در هتل پردیس کرج اقامت خواهند داشت.

 

*داماش با لشگری از محروم و مصدوم به مصاف سایپا می رود!

داماش گیلان باید با سه مصدوم و دو محروم به مصاف سایپای البرز برود.

به گزارش وارش اسپرت، محمدرضا مهدوی ، میلاد فراهانی و مسعود حسن زاده به دلیل مصدومیت و هادی سهرابی و رسول سروش نیا به دلیل محرومیت در این دیدار غایب هستند. همچنین ابوذر رحیمی تنها بازیکن دو کارته داماش هست که در صورت دریافت کارت از داور مسابقه ، الگیلانو را از دست خواهد داد.

شایان ذکر است، داماش در نقل و انتقالات نیم فصل، کبه ، آبشک، داسیلوا و جهانگیر عسگری را از دست داد و تنها محمد دادرسی را به لیست اضافه کرد.

 

*تیم داوری دیدار سایپا و داماش معرفی شد

به گزارش وارش اسپرت، موعود بنیادی فر با کمک حسن توماری و حمید کنعانی دیدار تیم های سایپا البرز و داماش گیلان را قضاوت خواهد کرد. فرشید افشار داور چهارم این دیدار و هدایت ممبینی ناظر این مسابقه از سوی کمیته داوران معرفی شده اند .

دیدار تیم های سایپا البرز و داماش گیلان از ساعت 15 روز جمعه 8 آذرماه در استادیوم انقلاب کرج برگزار می شود.

 

*زمان کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی

کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی سایپا و داماش ظهر پنجشنبه برگزار میشود.

به گزارش وارش اسپرت، سرمربیان دو تیم داماش و سایپا در روز پنجشنبه ساعت 14 در کنفرانس خبری پیش از بازی دو تیم حاضر می شوند.به احتمال فراوان محل برگزاری این کنفرانس باشگاه سایپا خواهد بود.

لازم به ذکر است، فیرات سرمربی محروم سایپا در کنفرانس مطبواتی قبل از بازی می تواند حاضر باشد اما در کنفرانس پس از پایان بازی این امکان را نخواهد داشت.

 

*یک امتیاز سوغات جوانان داماشی از دیار امام رضا

جوانان داماش سومین تساوی فصل را در سومین هفته بدست آوردند.

به گزارش وارش اسپرت، جوانان داماش گیلان در هفته سوم سری مسابقات لیگ برتر جوانان کشور در ورزشگاه تختی مشهد به مصاف عالی حرفه ای بابک مشهد رفت که این دیدار در پایان نود دقیقه تلاش دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت.جوانان داماش گیلان در سه بازی ابتدایی خود در لیگ برتر سه تساوی کسب کرده اند تا سه امتیازی باشند.

جوانان داماش در هفته چهارم این رقابت ها روز شنبه از ساعت 14:15 در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف سپاهان اصفهان می رود.