NEW: عابدینی مهمان سکو

به گزارش وارش اسپرت، امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در برنامه سکو پنجشنبه شب شبکه باران مهمان این برنامه است . این برنامه از ساعت 21:30 هفتم شهریور آغاز می شود.

 

*مربی داماش مصدوم شد!

مازیار ربیعی فر که برای گذراندن دوره مربیگری در تهران به سر می برد، مصدوم شد!

به گزارش وارش اسپرت، مازیار ربیعی فر که برای گذراندن کلاس A آسیا حدود دو هفته است به همراه علی احمدی صفت سرمربی جوانان و حسین جعفری خواه مربی تیم نوجوانان باشگاه داماش گیلان در تهران به سر می برد ، در جریان یک مسابقه دوستانه از ناحیه تره قوه دچار مصدومیت شده است. مربی داماش در گفتگویی کوتاه با خبرنگار وارش اسپرت شرایط را نسبتا خوب توصیف کرد و تصریح کرد برای بازی جمعه داماش مقابل سپاهان به رشت خواهد آمد و بعد از بازی در کلاس ها حاضر خواهد شد. شایان ذکر است ،کلاس A آسیا تا چهارشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

 

*تمرین روز قبل از مسابقه داماش و سپاهان در عضدی

کاروان سپاهان روز پنجشنبه ساعت سیزده با پرواز مستقیم از نصف جهان به سرزمین باران های نقره ای می رسند و در هتل سپیدکنار اقامت خواهند داشت.

به گزارش وارش اسپرت، سپاهانی ها آخرین تمرین خود برای بازی با داماش را از ساعت 17 در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت انجام خواهند داد. همچنین آخرین تمرین داماش از ساعت 18 در استادیوم عضدی پیگیری خواهد شد.

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

*زمان کنفرانس قبل از بازی مربیان دو تیم

زمان کنفرانس خبری پیش از بازی داماش-سپاهان مشخص شد.
به گزارش وارش اسپرت، کنفرانس پیش از بازی داماش گیلان و سپاهان از ساعت 16:50 روز پنجشنبه 7 شهریور با حضور زلاتکو کرانچار و افشین ناظمی در اتاق کنفرانس استادیوم شهید عضدی رشت برگزار خواهد شد.

 

*مهدوی و آبشک مصدومین داماش

محمد آبشک و محمدرضا مهدوی داماش را درمقابل سپاهان همراهی نمی کنند.

به گزارش وارش اسپرت، محمد آبشک که به دلیل مصدومیت در دو هفته اخیر نتوانست برای داماشی ها به میدان برود و همچنین محمدرضا مهدوی ، کاپیتان داماشی ها که بعد از بازی با استقلال به دلیل مصدومیت از مچ پا در تمرینات حضور نداشت در این بازی هم نمی توانند تیم داماش را همراهی کنند.

لازم به ذکر است در صورت حضور افشین چاوشی در میدان بازوبند کاپیتانی بر بازوی چاوشی بسته خواهد شد و در غیر این صورت مصطفی حاجتی یا علیرضا نظیف کار کاپیتان داماش در دیدار مقابل سپاهان خواهند بود.

 

*گروه داوری دیدار داماش و سپاهان معرفی شدند

جمشید دانش مهر به عنوان داور دیدار داماش و سپاهان معرفی شد.

به گزارش وارش اسپرت، دیدار تیم های داماش گیلان و سپاهان اصفهان از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر را جمشید دانش مهر با کمک محمدرضا امینی و بهروز برون قضاوت خواهد کرد. فرشید افشار داور چهارم و محمد پیروزرام ناظر داوری این بازی خواهد بود.

 

*امیدها و جوانان داماش در هفته اول لیگ برتر پایه ها میزبان ملوانان

امیدها و جوانان دربی کوچک را در هفته نخست لیگ برتر برگزار می کنند.

به گزارش وارش اسپرت، بر اساس برنامه اعلام شده در تاریخ 17 شهریور تیم های امید داماش و ملوان در هفته اول از سری رقابت های لیگ برتر امیدهای کشور در استادیوم عضدی رشت به مصاف یکدیگر خواهند رفت. همچنین تیم جوانان داماش گیلان هم در هفته اول میزبان جوانان ملوان انزلی است. شایان ذکر است تاریخ دقیق مسابقات جوانان هنوز اعلام نشده است.

 

*دعوت محمدی و حسن زاده به اردوی تیم ملی امید

هادی محمدی و مسعود حسن زاده به اردوی تیم ملی زیر 22 سال ایران دعوت شدند.

به گزارش وارش اسپرت، هادی محمدی مدافع و مسعود حسن زاده مهاجم داماش گیلان به اردوی تیم ملی زیر 22 سال دعوت شدند. این بازیکنان باید روز دوشنبه 11 شهریور ساعت 12 خود را به کادر فنی در هتل المپیک معرفی کنند. این اردو تا 18 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است ، داماش گیلان روز پنجشنبه 14شهریور در استادیوم حافظیه شیراز مهمان فجرسپاسی است و تکلیف حضور یا عدم حضور این بازیکنان در آن تاریخ در اردوی داماش هنوز مشخص نیست.

 

*پاس گل جهانبخش در N.E.C

علیرضا جهانبخش در دیداری دوستانه پاس گل داد.

به گزارش وارش اسپرت، علیرضا جهانبخش بازیکن اسبق داماش و فعلی نایمخن هلند در دیدار دوستانه دوشنبه شب این تیم در دقیقه 81 با ارسال پاس اولین گل تیمش زمینه ساز پیروزی 3 بریک N.E.C نایمخن شد.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید