دیار وارش: خبرهای کوتاه از باشگاه داماش پیش از دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و داماش گیلان را در این مطلب بخوانید.
 
*کاروان داماش با اتوبوس عازم تبریز شدند / تمرین آخر شاید برگزار نشود
تیم داماش برای برگزاری آخرین دیدار رسمی خود در سال 1394 عازم تبریز شد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، کاروان تیم فوتبال داماش گیلان ساعت 7:30 صبح امروز (یکشنبه) برای برگزاری دیدارشان مقابل ماشین سازی با اتوبوس رشت را به مقصد تبریز ترک کردند. 
با توجه به میزان مسافت بین دو شهر رشت و تبریز در صورتی که کاروان داماش در ساعتی مناسب به این شهر برسد تمرینی سبک نیز در دستور کار قرار می گیرد و در غیر اینصورت عرق گیری در محوطه هتل صورت می پذیرد. داماشی ها قرار است شب پیش از بازی را در هتل شهریار تبریز بگذرانند.
 

دیدار تیم های ماشین سازی و داماش گیلان ساعت سه بعدازظهر دوشنبه 24 اسفند در تبریز برگزار می شود.
  
*داماش با چهار غایب در آخرین بازی سال
داماشی ها در دیدار مقابل ماشین سازی چهار بازیکن خود را به دلایل مختلف در اختیار ندارند.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، محمدرضا مهدوی همانطور که پیش از این اعلام کرده بودیم به دلیل مصدومیت از ناحیه دست داماش را در مصاف تبریز همراهی نمی کند؛ گفته می شود وی احتمالا برای دیدار آتی این تیم مقابل مس رفسنجان که نهم فروردین سال آینده در عضدی رشت برگزار می شود، مشکلی نخواهد داشت.
همچنین سعید طالبی نیز به دلیل دریافت کارت قرمز در دقایق پایانی بازی داماش و پارسه تنها محروم لاجوردی پوشان خواهد بود. مسعود میکاییلی نیز که به دلیل مصدومیت در ناحیه گردن دو هفته قبل حضور نداشت، همچنان در تمرینات شرکت نمی کند و محمد حیدری نیز به دلیل عدم آمادگی دیگر غایبین کاروان داماش در سفر به تبریز را تشکیل می دهند.
 
*لیست هجده بازیکن اعزامی داماش به تبریز
لیست بازیکنان داماش در اعزام به تبریز مشخص شد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، رضا محمدی، میلاد پورقلی، مهیار نوری، محمدرضا مهدی زاده، سامان فرزام پور، حسین گوهری، آرمین منفرددوست، مصطفی حاجتی، سعید قدمی، هادی سهرابی، محمد رستمی، حمید خدابنده لو، محمد طالبی، حسن نجفی، حافظ یعقوبی، سعید مرتضوی، میلاد قربان زاده، حسین حجازیان بازیکنانی هستند که کاروان داماش در سفر به تبریز را همراهی می کنند. 
 
*اسامی داوران بازی ماشین سازی – داماش گیلان
 علی احمدی قضاوت دیدار تیم های ماشین سازی و داماش را برعهده خواهد داشت.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، علی احمدی به عنوان داور وسط با کمک های جواد مداح و محمد شاکر قضاوت دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و داماش گیلان را برعهده خواهد داشت.
امیر عرب براقی داور چهارم و فریدون اصفهانیان نیز به عنوان ناظر داوری این دیدار حضور خواهند داشت.

 
 
 
 
خبرهای کوتاه، داماش، وارش اسپرت،ماشین سازی تبریز، تارنمای هواداران داماش، دیار وارش، سایت داماش گیلان،