*برگزاری تمرین داماش در استادیوم شهید عضدی

پس از چند روز تعطیلی تمرینات داماش گیلان در استادیوم شهید عضدی رشت آغاز شد.

به گزارش وارش اسپرت، عصر امروز (یکشنبه) تیم فوتبال داماش گیلان تمرینات آمادگی خود برای نیم فصل دوم لیگ برتر را در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت آغاز کرد. داماشی ها طبق برنامه قرار است در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرین کنند .

طبق برنامه اعلامی تمرین بعدازظهر دوشنبه داماش از ساعت 13:30 در استادیوم عضدی رشت برگزار می شود.

 

*پیروزی نوجوانان داماش در هفته ششم لیگ

سومین پیروزی نوجوانان داماش گیلان، برابر دخانیات رشت رقم خورد.

به گزارش وارش اسپرت، در چارچوب ششمین هفته از رقابت های لیگ نوجوانان کشور، داماش گیلان میزبان دخانیات رشت تیم دوم جدول رقابت ها بود که توانست این تیم را با دو گل رجب زاده در دقیقه 55 و تبریزی در دقیقه 74 شکست دهد.

این دیدار در حالی برگزار شد که طی روزهای اخیر زمزمه های از تعلیق فعالیت های تیم های پایه به دلیل مشکلات مالی شنیده می شود. نوجوانان داماش با این پیروزی 11 امتیازی شد.

 

*آخرین اخبار از مصدومان داماش

محمدرضا مهدوی، مسعود حسن زاده و امین متوسل زاده مصدومان این روزهای داماش را تشکیل می دهند.

به گزارش وارش اسپرت، محمدرضا مهدوی کاپیتان داماش گیلان که چند وقتی است از ناحیه کپسول مفصل انگشت کوچک پای راست دچار مصدومیت است، امروز با نظر پزشکان پایش را گچ گرفت تا احتمال حضورش در دیدار برابر سایپا نیز در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

امین متوسل زاده مهاجم داماش نیز از ناحیه آشیل پا دچار مصدومیت شده که طبق اعلام پزشک از آخر هفته میتواند تمرینات خود را آغاز کند. همچنین مسعود حسن زاده دیگر مهاجم داماش که چند روز قبل در تمرینات تیم ملی امید دچار پارگی همسترینگ پا شده است نیز از اوایل هفته آینده تمرینات سبک خود را آغاز می کند.

 

*محمد دادرسی و آقا بزرگی در تمرینات داماش

محمد دادرسی بازیکن سال های گذشته پایه های داماش در تمرینات داماش شرکت میکند.

به گزارش وارش اسپرت، محمد دادرسی بازیکن سال های گذشته پایه های داماش و آقا بزرگی بازیکن پیکان تهران امروز در تمرینات داماش شرکت داشتند.

شنیده ها از احتمال حضور محمد دادرسی در لیست نیم فصل دوم داماش حکایت دارد. 

  

*امیر محمد مظلوم در تمرینات گروهی داماش

مظلوم پس از مدت ها در تمرینات گروهی داماش شرکت کرد.

به گزارش وارش اسپرت، امیر محمد مظلوم مهاجم تیم ملی نوجوانان و باشگاه داماش گیلان در تمرینات گروهی تیم شرکت می کند. لازم به ذکر است، مظلوم به دلیل حضور در تمرینات و اردوهای تیم ملی نوجوانان کمتر میتوانست در تمرینات داماش شرکت داشته باشد.