وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: خبرهای کوتاه یکشنبه ششم مهرماه از باشگاه داماش گیلان را در این مطلب خواهید خواند .

 

*پس از انتخاب هرندی، تمرینات داماش به عضدی منتقل شد!

داماش گیلان تمرینات آماده سازی خود برای لیگ دسته اول را در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت برگزار خواهد نمود.

به گزارش وارش اسپرت، در حالی که از شروع تمرینات آماده سازی داماش گیلان زیر نظر علی نظرمحمدی برای مسابقات دسته اول حدود سه ماه می گذرد، داماشی ها فقط برای انجام دو بازی دوستانه به عضدی آمده بودند و تمرینات خود را در حومه ی شهر برگزار می کردند، پس از انتخاب امید هرندی به عنوان سرمربی داماش گیلان تمرینات این تیم به استادیوم عضدی منتقل شد.

 

این در حالی است که علی نظرمحمدی بارها تمایل خود را برای تمرین در چمن مصنوعی عضدی اعلام کرده بود. البته قائم مقام باشگاه داماش گیلان این تغییر ناگهانی محل تمرین را به دلیل نزدیکی هفته ی اول مسابقات و دیدار برابر شهرداری تبریز که در استادیومی با چمن مصنوعی در تبریز برگزار می شود، اعلام نمود.

 

* قراردادهرندی در هیات فوتبال ثبت شد

قرارداد سرمربی جدید داماش در هیات فوتبال استان گیلان ثبت شد.

به گزارش وارش اسپرت، امید هرندی سرمربی جدید داماش گیلان که چهارشنبه گذشته قرارداد همکاری یک ساله خود با باشگاه داماش گیلان را امضا کرده بود، روز گذشته به همراه قلی زاده قائم مقام باشگاه داماش گیلان در هیات فوتبال استان حاضر شد و قرارداد خود را به ثبت رسانید.

 

*پسران دیارباران دو روز زودتر عازم آذربایجان می شوند

داماش گیلان برای دیدار برابر شهرداری تبریز روز چهارشنبه عازم شهر تبریز می شود.

به گزارش وارش اسپرت، در هفته اول مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور در گروه "ب" ،داماش گیلان مهمان شهرداری تبریز است. از همین رو به دلیل درخواست امید هرندی، داماشی ها دو روز در تبریز اسکان خواهند داشت تا با شرایط آب و هوایی تبریز هماهنگ شوند.

 

* ادامه فعالیت سه تن از اعضای سابق کادرفنی با امید هرندی

سرمربی جدید داماش گیلان با ادامه فعالیت سه تن از اعضای کادرفنی سابق موافقت کرد.

به گزارش وارش اسپرت، مازیار ربیعی فر کمک مربی سال های اخیر داماش گیلان و منصور قربانی مربی دروازه بان های سال گذشته داماش در تمرین شنبه داماش گیلان به عنوان کمک های امید هرندی مشغول فعالیت بودند.

همچنین به گفته ی مسئولین باشگاه داماش گیلان مهرزاد خیراندیش بدنساز فصل گذشته داماش نیز از روزهای آینده در تمرینات حاضر خواهد شد.

لازم به ذکر است از کادر فنی سابق داماش که با باشگاه قرارداد داخلی امضا کرده بودند، فقط قاسم محب الاسلام مربی دروازه بان ها کنار گذاشته شد؛ این در حالی بود که محب الاسلام که سال ها در نساجی قائمشهر فعالیت می کرد به تازگی جایگزین منصور قربانی شده بود.

همچنین وضعیت آرمین بیابانی آنالیزور تیم فوتبال داماش گیلان (دینورزاده – قاسمپور – ناظمی – نظرمحمدی) که در هفته ی اخیر برای ثبت قرارداد به دلایلی به تفاهم نرسیده بودند فعلا نامشخص می باشد. در کارنامه بیابانی سابقه ی فعالیت در تیم های معروفی نظیر پرسپولیس(حمید استیلی) و نفت تهران(ابراهیم زاده) مشاهده می شود.

 

*کادر پزشکی داماش گیلان مشخص شد

به گزارش وارش اسپرت ، دکتر مسرور به عنوان پزشک تیم داماش گیلان در مسابقات لیگ دسته اول کشور معرفی شد. مسرور کلاس C مربیگری را هم پشت سر گذاشته است. همچنین آرین علوی، مجید ریخته گر، حسن رضوی و آیدین خادمی در کادرپزشکی داماش گیلان حاضر خواهند بود.

لازم به ذکر است دکتر سلیمانی بعد از سالها فعالیت برای پگاه گیلان و داماش گیلان با داماشی ها قطع همکاری کرد. وضعیت هادی علوی پزشک یار کهنه کار فوتبال رشت که از دوران استقلال رشت در این تیم حضور دارد فعلا نامشخص است.

 

*مظلوم به تیم ملی جوانان دعوت شد

امیر محمد مظلوم به اردوی تیم ملی جوانان ایران دعوت شد.

به گزارش وارش اسپرت، از سوی سرمربی تیم ملی جوانان 23 بازیکن برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان 2014 – میانمار دعوت شدند که نام امیرمحمد مظلوم از داماش گیلان نیز مثل گذشته در این لیست به چشم می خورد.

نفرات دعوت شده باید روز سه شنبه هشتم مهرماه راس ساعت 14 خود را به کادر فنی در مهمانسرای شماره یک آکادمی ملی فوتبال معرفی کنند. گفتنی است، تیم ملی جوانان پس از برگزاری اردوی 5 روزه در آکادمی ملی فوتبال،  روز یکشنبه 13 مهرماه تهران را به مقصد میانمار ترک خواهد کرد.