*به دلیل سفر احمدی نژاد به گیلان ، تمرینات داماش به سردارجنگل منتقل شد

به گزارش وارش اسپرت داماشی ها که از روز شنبه تمرینات آماده سازی خود را برای دیدار با استقلال تهران آغاز کرده بودند به دلیل سفر روز چهارشنبه دکتر احمدی نژاد به گیلان تمرینات خود را هر روز از ساعت 17 در استادیوم سردارجنگل رشت پیگیری خواهند کرد

 

*داماش با پیراهن نقره ای در مقابل استقلال

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر روز جمعه 20 اردیبهشت در استادیوم صد هزار نفری آزادی به مصاف تیم آبی پوش استقلال تهران برود.

به گزارش وارش اسپرت بر این اساس مسئولان باشگاه تصمیم دارند تیم شهرباران های نقره ای را با پیراهن های سوم این تیم که با رنگ نقره ای است وارد میدان کنند. شایان ذکر است در صورت عدم عملی شدن این تصمیم ، داماشی ها از پیراهن های سفید رنگ که در فصل جاری به عنوان پیراهن دوم معرفی شده است را استفاده می کنند .

 

* زوج دفاعی داماش محروم اند!

دو بازیکن دفاع میانی داماش محرومند.

به گزارش وارش اسپرت ، علاوه بر محمد مختاری که در برابر سپاهان از داور بازی به اشتباه کارت قرمز دریافت کرد، در یک اقدام سوال برانگیز از سوی فدراسیون فوتبال ، علیرضا نظیفکار هم به دلیل اتفاقات بازی با نفت تهران با سه جلسه محرومیت و پرداخت یک میلیون تومان جریمه مواجه شده است تا داماش در مقابل تیم تهرانی دو دفاع وسط خود را در اختیار نداشته باشد!

 

* دیدار امید های داماش لغو می شود!

دیدار امیدهای داماش گیلان در روز پنجشنبه به احتمال زیاد لغو خواهد شد.

به گزارش وارش اسپرت، طبق برنامه اعلامی فدراسیون فوتبال از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور تیم داماش گیلان روز پنجشنبه باید در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت به مصاف صبای قم برود اما شنیده ها حاکیست این دیدار به احتمال فراوان به دلیل سفر روز چهارشنبه رئیس جمهور به رشت لغو خواهد شد. 

امید داماش که در هفته های قبل با کسب نتایج خوب به وضعیت خود سر و سامان داده است اکنون در رده ی هفتم جدول رده بندی قرار دارند.

 

  

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید