* NEW: به دنبال شکایت باشگاه داماش گیلان از فیروز کریمی بابت مطالبات خود از این مربی، پس از برگزاری یک جلسه رسیدگی و استماع سخنان طرفین قرار است این جلسه برای بررسی جزئیات پرونده مجددا با حضور نمایندگان و وکلای طرفین تکرار شود

 

* NEW: ساعت برگزاری و میزبانان رقابت های جام حذفی به طور رسمی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شد. با کلیک بر رویاینجا  میتوانید برنامه کامل و ساعت برگزاری رقابتها را مشاهده فرمائید.

 

*تیم فوتبال داماش گیلان پس از برد 6 بر 1 دیروز خود در برابر شهرداری اشکذر یزد، صبح امروز از طریق مسیر هوایی به شهر رشت بازگشت تا از فردا تمرینات خود را دوباره از سر بگیرد.

 

*مکان برگزاری بازی بعدی داماش از سری رقابت های جام حذفی در روز سه شنبه 27 مهرماه و در برابر سایپا هنوز به طور دقیق مشخص نشده است اما اینطور که شنیده میشود به احتمال بسیار زیاد این مسابقه نیز همچون دیگر مسابقات خانگی داماش در استادیوم سردارجنگل رشت برگزار خواهد شد. به نظر میرسد هنوز اختلافات باشگاه با مسئولان ورزشگاه پیر رشت(عضدی)بر طرف نشده و هواداران داماش گیلان همچنان باید منتظر روز های آینده باشند.

 

*با توجه به صحبت های قهرمانی استاندار محترم گیلان در برنامه با ورزش در رابطه با مسائل به وجود آمده برای تیم والیبال داماش و مساعدت ایشان در خصوص واگذاری سالن عضدی به مجموعه داماش گیلان، به نظر میرسد که قضیه انتقال تیم والیبال به تهران تا حد زیادی منتفی شده باشد. البته قرار بود که مهندس امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه دیداری با استاندار داشته باشند که بنا به دلایلی تاکنون محقق نشده و بزودی این دیدار صورت خواهد گرفت اما از از یک منبع موثق شنیدیم که قضیه انتقال به احتمال فراوان لغو خواهد شد البته به شرط آنکه از سوی دیگران سنگ اندازی نشود!!