وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : بازی داماش گیلان با نفت آبادان در ورزشگاه عضدی رشت با تساوی بدون گل خاتمه یافت. در این دیدار که در برابر هزاران نفر از هواداران فوتبال داماش گیلان در ورزشگاه عضدی رشت برگزار گردید ، تیم فوتبال داماش گیلان به رغم تلاش برای برد در اولین دیدار خانگی از رقابت های لیگ برتر یازدهم ، به نتیجه ایی بهتر از تساوی دست نیافت و نخستین دیدار خانگی را فقط با کسب یک امتیاز به پایان برد .

 

در این بازی مهدی دینورزاده سرمربی داماش گیلان بازیکنان ذیل را به میدان فرستاد :
محمد محمدی ( دروازه بان ) – مهدی مهدوی کیا – محمد رضا مهدوی – عباس آقایی ( سیامک سرلک ) – محمد غلامی – جهانگیر عسگری ( حسین ابراهیمی ) – علی رضا نظیف کار – ابوذر رحیمی – بهنام افشه ( میلاد زنیدپور ) – مگنو باتیستا داسیلوا – اورشی جونیور آلوز
تیم فوتبال داماش گیلان در این دیدار بازی قابل قبولی ارائه داد اما نتوانست از فرصت های به دست آمده در هیجده قدم حریف برای گشودن دروازه نفت آبادان استفاده کند . از سویی دیگر حریف آبادانی به رغم  تلاش برای کسب حداقل یک امتیاز از این دیدار، با تکیه بر ضد حملات چشم به دروازه داماش گیلان دوخته بود .

 

مهندس امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش گیلان که از جایگاه این دیدار را نظاره گر بود در پایان مسابقه با حضور در رختکن داماش ، از تلاش کادر فنی و بازیکنان داماش گیلان قدردانی نمود و گفت : فوتبال همین است ، قرار نیست که همه بازی های خانگی به سود میزبان تمام شود ، شما در آغاز راه هستید و باید به توانایی خودتان ایمان داشته باشید و در ادامه رقابت ها قدرت واقعی خود را به رخ حریفان بکشید و هنوز فراز و نشیب های طولانی در انتظار این رقابت ها است و شما مطمئن باشید روز به روز بهتر خواهید شد .

 

وی با اشاره به حضور هزاران نفر از هواداران داماش گیلان در ورزشگاه و تشویق یکپارچه آنها در طول مسابقات گفت : این ها سرمایه اصلی ما هستند و ما هرگز نباید آنها را ناامید کنیم پس تلاش کنید تا در دیدارهای آینده با دست پرتر این سرمایه را حفظ کنید.

 

*در حاشیه

 

*عدم حضور محمد آبشک و افشین چاوشی در این بازی کاملا مشهود بود هر چند باتیستا با جنگندگی خود سعی در پوشش این مشکل داشت .

 

*حضور هزاران هزار هوادار داماش شهر باران از ساعاتی پیش از مسابقه تمام مسئولین و عوامل اجرایی را سردر گم کرد به نحوی که با توجه به حضور گسترده هواداران مخصوصا بلافاصله بعد از افطار عوامل را مجبور کرد تا نیمی از مردم را بدون بلیط و پس از کنترل امنیتی وارد ورزشگاه کنند.

 

* متاسفانه گویا در هنگام  برگزاری بازی ، پخش زنده این مسابقه از شبکه استانی باران قطع می شود و دلیل آن نیز مشکلات فنی عنوان می شود تا بازی پرسپولیس و ملوان در استادیوم آزادی پخش شود !!

 

*با توجه به تکمیل ظرفیت استادیوم هزاران هوادار نتوانستند به داخل استادیوم راه یابند .

 

 

*نتایج سایر مسابقات شب گذشته*

 

پرسپولیس یک – ملوان یک
گل‌ها: علیرضا دغاغله 76 برای ملوان و حسین بادامکی 79 برای پرسپولیس 

 

داماش گیلان صفر – نفت آبادان صفر

 

فجر سپاسی صفر – نفت تهران صفر

 

مس یک – شهرداری تبریز یک
گل‌ها: سعید دقیقی 41 (پنالتی) برای شهرداری و فرزاد حسین‌خانی 62 (پنالتی)

 

سایپا 3 – مس سرچشمه یک
گل‌ها: کریم انصاری‌فر 47 و 2+90 و مهدی خیری 73 برای سایپا و علی سامره 81 برای مس سرچشمه

 

تراکتورسازی 2 – صبای قم 3
گل‌ها: رسول برشی 23، محسن بیات 45 و رضا عنایتی 78 (پنالتی) برای صبا و محمدحسن ابراهیمی 27(پنالتی) و فرزاد آشوبی 65 برای تراکتورسازی

 

راه آهن 2 – ذوب آهن 2
گل‌ها: حسین کاظمی 15 (گل به خودی) و ایگور کاسترو 83 برای ذوب‌آهن و امید عالی‌شاه 60 و علیرضا عباسفرد 90 برای راه‌آهن

 

فولاد صفر – شاهین صفر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بخش تحلیل این مطلب از داماش ایرانیان