داماشی ها احتمالا بدون برگزاری حتی یک تمرین تاکتیکی و گروهی به مصاف مس رفسنجان صدرنشین لیگ یک خواهند رفت!

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، به دنبال ادامه روند عدم پرداخت تعهدات مالی اعضای داماش، بازیکنان این تیم طی روزهای گذشته از حضور در تمرینات گروهی سر باز زده اند.

داماش که شنبه هفته گذشته در ارومیه به مصاف نود رفت و با دو گل مغلوب میزبان خود شد، قرار بود که پس از تعطیلی در روز یکشنبه، تمرینات گروهی خود را به دلیل پوشیده بودن زمین های رشت از برف در زمین چمن مصنوعی سرپوشیده کاردوست دنبال کند که این اتفاق نیفتاد و لاجوردی ها از حضور در جلسات تمرینات دوشنبه تا به امروز پنجشنبه سر باز زده و گویا به صورت انفرادی به انجام تمرین می پردازند‌.

داماشی ها که علی رغم نزدیک شدن به برگزاری هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ یک، تنها پنج درصد از قراردادشان را دریافت کرده اند، در اعتراض ابتدا سه هفته قبل برای مصاف با مس به کرمان سفر نکردند؛ پس از این ماجرا اما برابر گل ریحان در رشت صف آرایی کرده و حریف مدعی خود را از پیش رو برداشتند. سپس به دلیل بارش برف سنگین در رشت، توانستند تنها یک جلسه تمرینی را پیش از بازی با نود برگزار کنند و حالا با توجه به تحریم تمرینات طی روزهای گذشته، در صورتی که روز جمعه (فردا) هم در تمرین حاضر نشوند می بایست بدون برگزاری حتی یک جلسه تمرین تاکتیکی و گروهی به مصاف صدرنشین رقابت های لیگ یک یعنی مس رفسنجان بروند‌.

اضافه کنید که با توجه به شنیده ها از اطراف باشگاه، کماکان وضعیت تامین مالی برای پرداخت قراردادها نامشخص و بعید به نظر می رسد.

دیدار تیم های داماش گیلان و مس رفسنجان در چهارچوب هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ یک از ساعت ۱۴:۱۵ یکشنبه ۴ اسفند در استادیوم سردارجنگل رشت برگزار خواهد شد.