وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : عصر امروز و از ساعت 18 تیم فوتبال داماش گیلان در دیداری تدارکاتی ،بازی را با نتیجه 2 بر یک به تیم چوکا تالش واگذار کرد.

 

داماش در این دیدار که در حضور 300 تماشاگر و هوایی مساعد در استادیوم شهید عضدی رشت برگزار می شد با این ترکیب در نیمه اول بازی کرد : محمد محمدی (دروازه) ، سید علی حسینی ، محمد مختاری ، علیرضا نظیفکار ، ابوذر رحیمی ، جهانگیر عسگری ، سیامک سرلک ، مگنو باتیستا ، مصطفی حاجتی ، افشین چاوشی و محمد غلامی .

و در نیمه دوم نیز با این ترکیب به میدان آمد : بهنام لایقی فر (دروازه)، سید علی حسینی ، محمد مختاری ، جونیور آلوز ، میلاد نصرتی ، بهنام افشه ، محمد آبشک ، حسین ابراهیمی ، مگنو باتیستا ، محمد کریمی ، فرزاد محمدی .

همچنین در بین نیمه مگنو و حسینی از بازی خارج شدند و به جای آنها افشین اسماعیلزاده و یک بازیکن جدید که از داماش تهران آمده به ترکیب اضافه شدند.

 

*گزارش نیمه اول

داماش در ابتدای نیمه اول بازی خوبی را با پاس های مناسب بازیکنان از خود نشان داد تا اینکه بر خلاف روند بازی در دقیقه 17 مساتبقه بر روی یک سانتر از جناح راست و میانه های میدان ، مهاجم فرصت طلب چوکا با پرشی بلند و یک ضربه سر فنی توپ را به کنج دروازه محمد محمدی سنگربان داماش فرستاد تا اولین گل شاگردان نصرت ایراندوست در چوکا تالش به ثمر برسد.

هر چه از نیمه اول این دیدار میگذشت بازیکنان چوکا بازی به مراتب بهتر و روان تری را نسبت به بازیکنان داماش از خود نشان میدادند . به نظر می رسید داماشی ها در این نیمه مسابقه را چندان جدی نمیگرفت.

در نیمه اول دو موقعیت خوب گلزنی نیز توسط محمد غلامی به خارج از چارچوب دروازه فرستاده شد، ضمن اینکه افشین چاوشی نیز در مهمترین موقعیتش یک شوت به سمت دروازه زد که توسط دروازه بان دفع شد.

 

گزارش نیمه دوم و حواشی بازی در ادامه مطلب…

 

*گزارش نیمه دوم

در نیمه دوم با تغییر اکثر بازیکنان، داماش بازی به مراتب بهتری را از خود نشان داد . هر چند فاصله بین مدافعین و خط هافبک و خط حمله باعث شده بود که بار اصلی حملات بر روی دوش مدافعین تیم قرار بگیرد اما به غیر از 2-3 موقعیت خوب، بازیکنان چوکا نتوانستند موقعیتی را بدست بیاورند.

در دقیقه 62 دیدار بر روی یکی از همین توپ و بر روی غفلت مدافعین و از جناح راست بازیکن چوکا در کنج محوطه جریمه صاحب توپ شد که با شلیک تماشایی توپ را به زاویه مخالف دروازه بهنام لایقی فر فرستاد تا بازی در این لحظه دو بر صفر به سود چوکای تالش شود.

در این نیمه بیشتر حملات داماش از جناح چپ و بر روی سرعت بهنام افشه و همینطور بر روی بازی سازی و دوندگی محمد آبشک پی ریزی میشد که بر روی یکی از فرار های افشه و سانتر او در داخل محوطه جریمه بر روی سر دروازه بان ، محمد کریمی با دروازه خالی چوکا مواجه شد و توپ را وارد دروازه کرد تا تنها گل داماش در این دیدار تدارکاتی تمرینی به ثمر برسد.

ضمن اینکه محمد کریمی و حسین ابراهیمی نیز از جناح راست بیشتر حملات را برنامه ریزی میکردند.

 

*در حاشیه

 

-300 تماشاگر از این بازی دیدن می کردند که بیشتر آنها در پشت نیمکت داماش جای گرفته بودند و از تیم داماش و مهدی دینورزاده تا پایان دیدار حمایت می کردند .

 

-ابراهیم قاسمپور ، رخ چکا (مربی رشتی و اسبق چوکا ) ، رضا کاردوست بازیکن اسبق سپیدرود از تماشاگران ویژه این دیدار بودند.

 

-محمدرضا مهدوی با لباس شخصی و مهدی مهدوی کیا با لباس ورزشی به علت مصدومیت از کنار زمین نظاره گر بای همبازیان خود بودند.

 

– یک مربی دروازه بان سیاه پوست نیز به ترکیب کادرفنی داماش گیلان اضافه شد که از کشور و نام او خبری در دست نیست. وی به همراه حمید سجادی مربی دروازه بانان داماش خواهند بود.