وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : گیلِ مردان دیار میرزا در چند هفته اخیر دست به کارهای بزرگ زدند. ابتدا مافیای فوتبال ایران را به همراه ژنرال و شوالیه اش شکست دادند بعد از آن در جام حذفی گرگ های آذربایجان را شکار کردند و هفته قبل هم لشگر سرهنگ یاوری را در شیراز خلع سلاح کردتد تا پیام آور شور استانی دیگری برای گیلانیان باشند.

 

شور و شوقی که پگاه گیلان چند سال قبل به راه انداخته بود اما مافیای فوتبال ایران جلویش را گرفت. اکنون به نظر می رسد ، داماش و هواداران گیلانی هوای آسیایی شدن در سر دارند و می خواهند راه نیم تمام پگاه را به پایان برسانند…

 

متن کامل در ادامه مطلب

پسران باران برای گرفتن حقشان از فوتبال این کشور به پا خواسته اند ، گرفتن حقی که با چاشنی انتقام خو گرفته است و این تفکر باعث شده است تا داماش و هوادارانش خود را برای جنگ با لابی های احتمالی بیشتر آماده کنند. آنها در نبرد پرهیاهیوی پای فینال و فینال هیچ ترسی از لابی گری قرمز و آبی های پایتخت به دل راه نخواهند دارند چرا که در این فصل ادعای خود را در شعار " قرمز و آبی نریم؛هرکی بیه ترکنیم" به اثبات رسانیدند.

از سوی دیگر داماش در این فصل درس بزرگی به تیم های متمول و خصوصی نمای کشور داد؛ داماش به همراه امیرش،به تمام "سرداران" ، "شوالیه ها" و "شو من های" حاضر در فوتبال ثابت کرد، تیم باید تعصب داشته باشد و مدیریت هم قوائد خاص خودش را دارد که از هر کسی بر نمی آید!

این کلاس درس از اواسط فصل قبل آغاز شد و ابتدای این فصل به اوج خود رسید . بازیکنان بی ادعا و متعصب داماش تیمی خالص از تعصب و غیرت را تشکیل دادند. تعصب و غیرتی که یقه استقلال، پرسپولیس و تراکتور را گرفت تا به همه ثابت شود داماش یک تیم به معنای واقعی است، تیمی که صدها هزار گیلانی هواخواهش هستند و رشتی ها هم تیفوسی وار و در حد پرستش دوستش دارند .

 

تیمی که حمایت هیچ رسانه ای را پشتش ندارد، تیمی که حتی برخی خبرنگاران شهرش قدرش را نمی دانند چون بازیکن چهل ساله و فسیل شان در تیم جایی ندارد و بهتر است بگوئیم لایق چنین تیمی نیستند .

تیمی که هیچ گونه حمایت و منابع دولتی ای را در پشتوانه خود ندارد ولی هوادارانی دارد که عاشقانه دوستش دارند و بعد از پایان هر مسابقه، با صدای گرفته جهنم عضدی را ترک می کنند…

هوادارانی دارد که ادعای واهی ندارند و در همه حال حامی تیم محبوبشان هستند و اگر سازمان لیگ مسابقاتِ تیم شان را در هر زمانی اعلام کند دست از حمایت نمی کشند.
هوادارنی که هیچ گاه در موفقیت ها نام زیبای گیلان را فراموش نکرده اند و در عوض در مشکلات استفاده ابزاری نکرده اند!

 

جامعه ی فوتبالی گیلان هنوز قول مدیرعامل داماش را از یاد نبرده اند و انتظار دارند تا داماش را با اسکلت بومی ، خیلی زودتر از آنچه انتظار می رفت آسیایی کند…

امید است اکنون از تمام پتانسیل تیم استفاده شود تا در کمترین زمان ممکن شاهد حضور نماینده گیلانی ها در آسیا باشیم و در این راه هواداران پرشور و تیفوسی داماش هم به مانند همیشه یار و یاور عشق بی کران گیلان زمین خواهند بود.

امید است از این شور و شوق استانی به بهترین نحو بهره برداری شود چرا که بسیاری از تیم ها آرزوی چنین همبستگی استانی را دارند و ان شاالله در انتهای فصل و جام حذفی با پایانی خوش آیند برای فوتبال دوستان سرزمین باران همراه باشد…

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید