وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: باشگاه داماش گیلان با انتشار اطلاعیه در سایت رسمی این باشگاه از حل شدن قطعی مشکلات باشگاه داماش خبر داد.

 

به گزارش وارش اسپرت در این اطلاعیه بدون نام بردن از گروه حامی، از قطعیت و به نوعی انعقاد قرارداد با این گروه که طبق خبرها هولدینگ "گرند مشهد" است خبرداده شده است و اشاره می شود که جزئیات کامل این اتفاق در نشستی خبری به اطلاع هواداران داماش شهر باران خواهد رسید.

 

امیدواریم با توجه به خبرها و شایعات موجود در مورد تصمیمات پیشین این گروه در حوزه ورزش، تمامی تمهیدات لازم در خصوص عدم هرگونه تغییر در نام، رنگ پیراهن و حفظ تیم در کلانشهر رشت در قرارداد منعقد شده پیش بینی شده باشد، چرا که خط قرمز هواداران در این موارد کاملا مشخص می باشد.

 

به ادامه مطلب مشاهده فرمائید

متن اطلاعیه روابط عمومی باشگاه به این شرح است:

 

به لطف خدای بزرگ و با عنایات خاصه حضرت ثامن الحجج(ع) و به مبارکی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی،مشکلات باشگاه داماش گیلان به صورت قطعی توسط دوستانی توانمند از دیار خراسان رضوی حل شد.

نامی بزرگ، پیشینه ای شفاف، سازندگانی کارساز آمده اند تا برای جوانان گیلانی نوید بخش روزهای خوشی در ورزش استانشان باشند.

قدومشان مبارک و آغوش گرم ما به سوی آنان گشوده است.

روابط عمومی باشگاه داماش گیلان اعلام کرد در روزهای اولیه هفته پیش رو در نشستی خبری جزئیات این اتفاق بزرگ به عرض مبارک مردم شریف گیلان و به ویژه هواداران داماش شهر باران خواهد رسید.