وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : تیم فوتبال داماش گیلان پنجشنبه شب در آخرین بازی تدارکاتی پیش از رقابتهای لیگ برتر در برابر شموشک نوشهر قرار گرفت و این تیم را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد.

 

در این دیدار که در استادیوم شهیدعضدی رشت برگزار گردید ، تیم فوتبال داماش گیلان با دو ترکیب متفاوت به میدان رفت. ابتدا و در نیمه نخست مسابقه برای داماش گیلان بازیکنان ذیل به میدان رفتند : محمد محمدی،مهدی مهدوی کیا،آلوز،نظیف کار،رحیمی،باتیستا،افشه،آقائی،مهدوی،جهانگیر عسگری  ومحمد غلامی  .نیمه اول این دیدار با تک گل مصطفی حاجتی از رو نقطه پنالتی به سود داماش گیلان خاتمه پذیرفت .

 

درنیمه دوم داماش به دلیل دوستانه بودن دیدارونامحدود بودن تعویض بانفرات کاملا متفاوت به میدان مسابقه پا نهاد. در نیمه دوم مسابقه ، داماش با نفرات ذیل به میدان رفت :میلادفراهانی،حاجتی،مختاری،نصرتی،حسینی،جهانبخش،آبشک،سرلک،هادی محمدی،کریمی و حسین ابراهیمی . در این نیمه داماش دو گل دیگر نیز توسط محمد کریمی و مصطفی حاجتی به ثمر رساند اما دو گل هم دریافت کرد تا در نهایت این بازی را با نتیجه 3 بر 2 به سود خود خاتمه دهد. ضمن اینکه در 10 دقیقه پایانی بازی ، بهنام لایقی فر جایگزین میلاد فراهانی در چارچوب دروازه شد . گلهای این دیدار را مصطفی حاجتی ( دو گل )  و محمد کریمی برای داماش گیلان  به ثمررساندند .

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

 

داماش در این دیدار نیز همچون دیگر دیدار تدارکاتی که در شهر رشت انجام داد هب انسجام محکم تیمی نرسیده بود  ضمن اینکه به نظر می رسید که بدن بیشتر بازیکنان در حالت افت ناشی از بدنسازی قرار دارد که امید است تا اولین بازی داماش در استادیوم عضدی رشت این نقایص نیز با تدابیر کادر فنی بر طرف شود.

 

* اینبار هر چهار نور افکن استادیوم شهید عضدی رشت روشن شد  و نور استادیوم کاملا به شکل استاندارد به زمین مسابقه میتابید.

 

* تشویق های تماشاگران از جایگاه  H به شکلی منظم آغاز شد تا این بازی دوستانه که با حضور 2000 تماشاگر رشتی برگزار میشد با هیجان خاصی دنبال شود. هر چند در اواخر نیمه دوم  متاسفانه باز این تشویق ها در لحظاتی به سمت حاشیه پیش رفت که امیدواری م با تدابیر خاصی که در نظر گرفته می شود این حاشیه ها کم و کمتر شود.

 

*در حاشیه این مسابقه شنیدیم که کار نصب صندلی های ورزشگاه پیر رشت که قرار بود توسط تربیت بدنی صورت پذیرد نیز بر عهده باشگاه داماش گیلان قرار گرفت! به نظر می رسد ظرف دو سه روز آینده کل استادیوم به شکلی زیبا صندلی شود. و اسکوربورد نیز بزودی در جایگاه خود قرار خواهد گرفت