دیار وارش: داماش در ادامه روند ناکامی هایش برابر مس کرمان شکست خورد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های ایران تیم فوتبال داماش گیلان از ساعت 14 امروز (چهارشنبه) در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت و در حضور حدود 3500 هوادار پذیرای مس کرمان بود که در نهایت این دیدار با دو گل به میهمان خود واگذار کرد.
 
گل های مس کرمان در این دیدار را سعید دقیقی در دقیقه 31 و احسان پورشیخ علی دقیقه 84 به ثمر رساندند.
همچنین مسی ها یک گل در دقیقه 20 وارد دروازه داماش کردند که از سوی داور مسابقه آفساید اعلام شد و از سویی دیگر داماشی ها در صحنه ای پیش از دریافت گل دوم اعلام به خطای پنالتی داشت و همین مسئله باعث شد که پس از دریافت گل لحظاتی بازی به دلیل فضای استادیوم با دستور داور قطع شود.
 

داماشی ها که در یازده دیدار گذشته خود در هشت سال گذشته با 5 شکست و 6 تساوی هرگز برابر مس پیروز نشده بودند با این شکست نیز به روند عدم موفقیت برابر این تیم ادامه دادند و در پایان هفته بیست و دوم با کسب 21 امتیاز در جایگاه هجدهم جدول رده بندی باقی ماندند.
 
ترکیب داماش گیلان: رضا محمدی، حسین گوهری(حسن نجفی 48)، مهیار نوری، محمدرضا مهدی زاده، مصطفی حاجتی، محمد رستمی (محمد طالبی 80)، هادی سهرابی(سعید قدمی 85)، سعید طالبی، محمدرضا مهدوی(c)، حسین حجازیان، محمد حیدری. 

 
حاشیه نگاری این دیدار در مطلبی جداگانه ارسال خواهد شد.