داماشی ها درآخرین بازی تدارکاتی پیش فصل خود برابر صدرنشین لیگ برتر شکست خورد. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، تیم فوتبال داماش گیلان در دیداری تدارکاتی از ساعت 17:30 امروز (جمعه 10 شهریور) در زمین مجموعه ورزشی خیریه عمل تهران به مصاف پارس جنوبی جم، صدرنشین 5 هفته ابتدایی لیگ برتر رفت که این دیدار در نهایت علی رغم بازی خوب داماشی ها با حساب دو بر صفر به سود تیم جنوبی خاتمه یافت.  

گل های این بازی برای پارس جنوبی جم که با توافق دو تیم در دو نیمه 40 دقیقه ای برگزار می شد، توسط آلویس نانگ در دقیقه 6 نیمه دوم و ارسلان مطهری در دقیقه 15 نیمه دوم به ثمر رسید. ضمن اینکه داماش گیلان در این بازی دو گل نیز به ثمر رساند که از سوی داور مسابقه مردود اعلام شد. 

این بازی تدارکاتی از سوی رادیو داماش توسط سید علی هاشمی و کانال تلگرام وارش اسپرت با همکاری فرهاد نیک به طور زنده گزارش شد که از این دو عزیز در این خصوص کمال تشکر را داریم. 

داماش گیلان در چهارچوب مرحله سوم یا یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی 16 شهریور در عضدی رشت میزبان سیراف کنگان بوشهر است و پس از یک هفته استراحت در لیگ دو، در هفته دوم بازی های دسته دوم نیز روز 22 شهریور میزبان وحدت یزد خواهد بود. 

  

ترکیب داماش گیلان: مسلم حق شناس، محمد مختاری، مهرداد علیزاده (کنعان طاهرنژاد 10) ، آرمین منفرد دوست (آزاد جعفرزاده)،  محمد همرنگ (علیرضا توکلی)، هادی سهرابی (میثم میرپسندیده 18 نیمه دوم)،  میلاد پورمحسن (سید محمد اسلامی)،  سعید طالبی (علیرضا صبوری)، محمد طالبی (مصطفی آقاجانی)، میلاد پورصف شکن (حسین میرزا حسین پور) و سعید مرتضوی (سعید باقرپسند 15 نیمه دوم).