داماش گیلان در سومین گام مرحله نهایی لیگ دو نیز موفق عمل کرد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته سوم از مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور و در گروه ب این مسابقات، داماش گیلان در استادیوم سردارجنگل رشت پذیرای تیم سردار بوکان بود که در نهایت توانست این تیم را با تک گل میلاد پورصف‌شکن از پیش رو بردارد.

تک گل این بازی رو حرکت تیمی خوب داماشی ها به ثمر رسید به این ترتیب که، در یک فعل و انفعال توپ به میرپسندیده رسید و پاس پسندیده به محمد طالبی و ارسال خوب این بازیکن با ضربه سر تماشایی میلادپورصف شکن همراه شد تا تک گل این بازی برای لاجوردی پوشان شهر باران به ثمر برسد.

داماش گیلان با کسب سه امتیاز این بازی از سه بازی خود هفت امتیازی شد. داماشی ها در چهارمین بازی این مرحله و آخرین بازی شان در سال 1396 می بایست از ساعت 15 روز یکشنبه 27 اسفند در استادیوم تختی آبادان میهمان تیم پالایش نفت آبادان باشند.

 

ترکیب داماش گیلان: مسلم حق شناس، محمد مختاری (c)، آرمین منفرددوست (کنعان طاهرنژاد ۵)، سید کاظم رحمانی، میلاد پورمحسن، علی اصغر کریمی، محمد طالبی (هادی سهرابی ۷۲)، میثم میرپسندیده، سعید طالبی، میلاد پورصف شکن (صادق رضایی ۸۷) و سعید مرتضوی .