دیار وارش: داماش گیلان در دیداری خانگی برابر شهرداری کاشان متوقف شد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چارچوب هفته هشتم از رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور و در گروه ب این رقابت ها، تیم داماش گیلان در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت پذیرای شهرداری کاشان بود که در نهایت و با گل دقایق پایانی از شکست مقابل این تیم گریخت. 

میثم فرزانه در دقیقه 19 برای  شهرداری کاشان و علی یونسی در دقیقه 90 برای داماش گیلان در این مسابقه گلزنی کردند. همچنین محمد مختاری و حسام یعقوبی از داماش گیلان در این دیدار با کارت زرد داور بازی جریمه شدند. 

نکته قابل توجه اینکه داماش طی هشت هفته از مسابقات برابر سه تیم شهرداری بندرعباس، شهرداری ارومیه و شهرداری فومن با شکست متوقف شده بود تا با تساوی مقابل شهرداری کاشان به نوعی طلسم ناکامی برابر تیم های شهرداری با پایان بازی نیز ادامه دارد باشد. شنیده ها حاکی است این احتمال وجود دارد که با رامیز محمداف سرمربی داماش از سوی مدیریت باشگاه قطع همکاری شود.

لازم به ذکر است داماش گیلان علی رغم این تساوی با یازده امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی باقی ماند. 

 

ترکیب داماش گیلان: مجتبی فرهادی، علیرضا نظیفکار (c)، محمد مختاری، هادی سهرابی (حسین نظیری 52) ، کنعان طاهرنژاد(علیرضا تربره 70)، آرمین منفرد دوست، علی یونسی، سامان نورمحمدی، حسام یعقوبی، حسن رمضانی (شروین بزرگ 76) و‌مسعود روزبهانی.