دیار وارش: داماشی ها انتقام شکست دور رفت را از شهرداری بندرعباس گرفتند. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چارچوب هفته دوازدهم رقابت های لیگ دسته دو باشگاه های کشور و در گروه ب این مسابقات، عصر امروز تیم فوتبال داماش گیلان در هوای زمستانی و سرد استادیوم شهید دکتر عضدی رشت پذیرای شهرداری بندرعباس بود که در نهایت توانست این تیم را با حساب دو برصفر شکست دهد.
گل های این بازی برای داماشی ها را مجید هوتن در دقیقه 35 و حسین نظیری در دقیقه 66 به ثمر رساندند. داماشی ها با این پیروزی از دوازده بازی خود هجده امتیازه شدند و به رتبه سوم جدول رده بندی گروه ب لیگ دو صعود کردند.

ترکیب داماش گیلان: مجتبی فرهادی،مجید هوتن (علیرضا تربره 81)، هادی سهرابی (سامان نورمحمدی 87)، محمد مختاری (c) ، کنعان طاهرنژاد، بابک رمضانی، حسن رمضانی، آرمین منفرد دوست ، شروین بزرگ، حسین نظیری (مسعود روزبهانی 67) و محمد همرنگ.

شرح گلها:
داماش 1-0 شهرداری بندرعباس: روی یک فعل و انفعال، پشت قوس محوطه جریمه یک خطا به سود داماش رخ می دهد. مجید هوتن پشت هافبک لاجوردی پوشان پشت این توپ می ایستد و با شوتی دقیق توپ را با عبور از بین دیواره دفاعی و دستان دروازه بان بندرعباس به زیبایی هر چه تمام تر توپ را به تور دروازه تیم مهمان می چسباند.
داماش 2-0 شهرداری بندرعباس: درحالی که داماش در نیمه دوم نیز روند نسبتا هجومی نیمه اول را دنبال میکند، پس از چند موقعیت سازی، سانتربابک رمضانی از جناح چپ با اشاره سر ضرب و عالی حسین نظیری دروازه بان شهرداری بندرعباس را برای دومین بار مغلوب می کند.