داماش گیلان به سومین پیروزی پی در پی خانگی خود در لیگ دو دست یافت. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته ششم از مرحله نخست رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه کشور، تیم فوتبال داماش گیلان از ساعت 15:15 در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت پذیرای تیم نیروی زمینی تهران بود که توانست این تیم را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد. 

گل های داماش در این دیدار توسط میثم میرپسندیده در دقیقه ۱۰ با ضربه ای تماشایی از پشت محوطه و‌میلاد پورصف شکن در دقیقه ۷۷ به ثمر رسید. همچنین داماش یک گل نیز توسط باقرپسند به ثمر رساند که توسط داور مردود اعلام شد.

داماش گیلان با کسب این پیروزی از 5 بازی خود 13 امتیاز کسب کرد و پیش از آخرین دیدار این هفته که فردا برگزار می شود در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

داماشی ها پنج روز دیگر، یعنی یکشنبه 23 مهرماه در چهارچوب هفته هفتم مسابقات لیگ دو باید در کرمان به مصاف تیم مس نوین کرمان برود. 

 

ترکیب داماش گیلان: مسلم حق شناس، محمد مختاری، مهرداد علیزاده، محمد همرنگ، آرمین منفرددوست، میلاد پورمحسن (سید محمد اسلامی ۹۰)، میثم میرپسندیده، محمد طالبی (هادی سهرابی ۸۸)، میلاد پورصف شکن، سعید مرتضوی (سعید طالبی ۶۹) و سعید باقرپسند