دیار وارش: داماش گیلان دربی جنوب دریای کاسپین را به سود خود به پایان رساند.
به گزارش وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان ، در هفته پایانی نیم فصل اول رقابت های دسته اول باشگاه های کشور تیم فوتبال داماش گیلان توانست با نتیجه دو بر یک در یک هوای بارانی مهمان خود را در استادیوم دکتر عضدی رشت زمین گیر کرد.

برای داماش گیلان در این دیدار محمد حیدری(دقیقه 4) و سعید طالبی(دقیقه 21) و برای خونه به خونه بابل هم علیرضا نظیفکار(دقیقه 67) از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند تا به این ترتیب داماش گیلان 21 امتیازی شود و به رده سیزدهم جدول صعود کند.

به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترکیب داماش گیلان: رضا محمدی – سعید مرتضوی(بهنام عسگرخانی 80) – محمد رستمی – سعید طالبی – محمدرضا مهدی زاده – هادی سهرابی – مصطفی حاجتی(C) – آرمین منفرددوست – محمد حیدری(میلاد قربان زاده 70) – حسن نجفی(حمید خدابنده لو 90 ) – مهیار نوری

ترکیب خونه به خونه بابل: محمدحسین ناحیجی – علیرضا نظیفکار(C) – محمدسلیمان علیزاده – بهتاش میثاقیان – علیرضا عظیمی – محمد خلیلی – حمید مروی – روح الله باقری – وحید عسگری – کنصور مشتاقی – امین عباسی
 
لازم به ذکر است داماش گیلان باید در هفته بیستم رقایت ها لیگ دسته اول پنجشنبه هفته آینده در استادیوم شهید عضدی رشت به مصاف تیم پیکان تهران برود.
 
شرح گل ها:
 
داماش گیلان 1-0 خونه به خونه مازندران: پرتاب اوت دستی آرمین منفرد دوست پس از برخورد به سر یکی از بازیکنان خونه به خونه روی سر حیدری می نشیند و او نیز با ضربه سری دقیقه توپ را وارد دروازه
تیم مهمان می کند.
 
داماش گیلان 2-0 خونه به خونه مازندران: باز هم یک پرتاب اوت دستی از آرمین منفرد دوست که در میان راه پس از دفع ناقص بازیکن خونه به خونه توسط محمد رستمی سانتر میشود و در نزدیکی محوطه شش قدم توسط سعید طالبی به سمت دروازه شلیک می شود که علی نظیف کار مدافع خونه به خونه از روی خط توپ را به بیرون می کشد اما در ادامه و در ریباند خود طالبی با ضربه ای سر توپ را به تور دروازه بابلی ها می دوزد.
 
داماش گیلان 2-1 خونه به خونه مازندران: در یک صحنه کاملا مشکوک بین مهیار نوری مدافع داماش و روح الله باقری مهاجم رشتی خونه به خونه، باقری خود را با زرنگی به زمین می زند و داور مسابقه نیز بلادرنگ نقطه پنالتی را نشان میدهد. در ادامه علیرضا نظیف کار مدافع رشتی خونه به خونه توپ را برخلاف جهت حرکت دروازه بان داماش به تور دروازه داماش می چسباند. نظیف کار پس از این گل خوشحالی نمی کند.