داماش با پیروزی برابر سایپا تهران به تاریخ سازی و رویاهایش در جام حذفی امتداد داد. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، با پیروزی داماش گیلان برابر تیم لیگ برتری سایپا تهران در استادیوم سردارجنگل رشت، جام حذفی فوتبال ایران در فصل جاری، نخستین فینالیست خود در فصل جدید را شناخت.

نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور در فصل 98-1397 از ساعت 16 امروز در هوایی بارانی استادیوم سردارجنگل رشت با حضور هفت هزار هوادار مشتاق گیلانی ما بین دو تیم داماش گیلان و سایپا تهران برگزار شد که در نهایت این دیدار با حساب دو بریک به سود داماش گیلان خاتمه یافت.

گل های این بازی برای داماش گیلان را میلاد پورصف شکن در دقیقه ۲ و مرتضی حیدری ۷۵ به ثمر رساندند و محمد صادق بارانی در شرایطی مشکوک بر روی ضربه ایستگاهی در دقیقه ۳۴ توپ را برای سایپا وارد دروازه داماش کرد.

داماش گیلان با کسب این پیروزی با امتداد واقعی به رویاپردازی هایش در جام حذفی، تاریخ ساز شد و به نخستین تیم لیگ دویی (سطح سوم) فوتبال ایران تبدیل شد که به فینال مسابقات این جام راه یافته است. این در حالی است که اگرچه در دنیا اندک نمونه هایی مثل برادفورد سیتی در انگلستان توانسته اند با چنین تفاوت سطحی به فینال جام حذفی کشور خود برسند، اما با توجه به ارزش جام حذفی در فوتبال ایران که تعیین کننده سهمیه مستقیم کشور به مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا است، می توان کار داماش را حتی در دنیا  نیز بی نظیر دانست. 

 

ترکیب داماش گیلان: جاسم یاسرالهایی، محمد مختاری، امید قربانی، آزاد جعفرزاده، میلاد پورمحسن (از 72؛ مرتضی حیدری)، مصطفی آقاجانی، میثم میرپسندیده، جابر نصیری (از 59؛ عباس کندل)، سعید طالبی، میلاد پورصف شکن و علی آل کثیر
سرمربی: سیامک فراهانی