هفته سیزدهم از سری رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران عصر امروز تیم والیبال داماش گیلان توانست با نتیجه 3 بر یک از سد تیم هیئت کرمان عبور کند.

 

این مسابقه از ساعت 17 امروز چهارشنبه 18 اسفندماه در سالن کارگران رشت در حالی آغاز شد که چیزی نزدیک به 1000 تماشاگر از این مسابقه مهیج دیدن کردند. شاگردان حسین معدنی در ست ها اول ، سوم و چهارم مسابقه به ترتیب با نتایج 25 بر 19 ، 25 بر 22 و 25 بر 22 از سد تیم کرمانی عبور کردند و تنها ست دوم بازی را با نتیجه 25 بر 19 به حریف خود واگذار کردند.

 

بازی آخر تیم والیبال داماش گیلان هفته آینده در خارج از خانه و در برابر تیم سایپا تیم نخست این گروه خواهد بود که این احتمال وجود دارد که در صورت پیروزی در این مسابقه و شکست باریج اسانس داماش به رتبه دوم جدول رده بندی صعود کند در غیر اینصورت تیم والیبال داماش گیلان به احتمال فراوان در مرحله پلی آف با کاله رو به رو خواهد شد.

 

حواشی این بازی و سایر نتایج را میتوانید در ادامه مطلب مشاهده فرمائید:

 

*مهندس امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش و دکتر سمیعی رئیس هیئت والیبال گیلان از مهمانان ویژه این دیدار بودند که به شکل مکرر نیز از سوی هواداران داماش تشویق شدند.

 

*ناصر شهنازی مربی تیم والیبال هیئت کرمان در دقایقی از بازی از سوی هواداران داماش گیلان با شعار های جالب اما مودبانه ای مورد فشار قرار گرفت که در جواب شهنازی با حرکاتی جالب و با رویی خنده رو به سمت تماشاگران عکس العمل نشان میداد که نشان از فرهنگ والای این مربی داشت. وی در پایان مسابقه از سوی هواداران داماش گیلان مورد تشویق قرار گرفت.

 

*از نکات جالب بر سکوها میتوان به سکوی رو به روی جایگاه اشاره کرد که چندین لیدر حضور داشتند تا تماشاگران را رهبری کنند در حالی که اکثریت شعارها از جایگاه وارش اسپرت خط گرفته میشد تا تمامی توجهات به سمت این جایگاه معطوف شود.

 

سایر نتایج:

 

پتروشیمی بندرامام 1-3 کاله مازندران

ابومسلم 3-0 ارومیه

آلومینیوم هرمزگان 3-2 پرسپولیس تهران

بازرگانی جواهری گنبد 1-3 پیکان

ارتعاشات صنعتی ایران 0-3 باریج اسانس کاشان

سایپا 3-1 بانک کشاورزی

دانشگاه آزاد 3-2 پیشگامان کویر یزد