داماش گیلان در دیداری تدارکاتی برابر ملوان جوان رشت به پیروزی پر گل دست یافت. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، تیم فوتبال داماش گیلان در دیداری تدارکاتی از ساعت 10 صبح امروز در زمین شهرداری رشت به مصاف ملوان جوان رشت رفت که این دیدار در نهایت با حساب 7 بر صفر به سود داماش خاتمه یافت. 

گل های این بازی برای داماش را میلاد پورصف شکن 3 گل (یک گل پنالتی)، مهرداد علیزاده، سیدمحمد اسلامی، مصطفی آقاجانی و سعید باقرپسند (بازیکن تستی) به ثمر رساندند. ملوان جوان رشت در رقابت های لیگ برتر گیلان حضور دارد.  

داماشی ها در راستای آماده سازی خود برای رقابت های فصل آتی لیگ دسته دوم و جام حذفی، پیش از این مسابقه پنج بازی تدارکاتی دیگر نیز برگزار کرده بودند که به ترتیب ابتدا برابر استقلال رشت با یک گل به پیروزی دست یافتند، سپس برابر تیم های دسته سومی پاس گیلان و لیگ یکی نساجی قائمشهر به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت داد و برابر تیم دسته اولی مس کرمان در استادیوم انقلاب کرج به تساوی بدون گل و همچنین برابر شاهین انزلی نیز به تساوی دو بر دو دست یافته بودند.

داماش گیلان دوشنبه هفته گذشته در مرحله نخست رقابت های جام حذفی با حساب 5 بر 1 دخانیات را از پیش رو برداشت و از ساعت 18 روز یکشنبه 29 مرداد، در مرحله دوم رقابت های جام حذفی و در استادیوم خالی از تماشاگر عضدی رشت پذیرای سردار نقده آذربایجان غربی خواهد بود.