وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان: نوار ناکامی های داماش با یک برد پر گل قطع شد.

به گزارش وارش اسپرت از هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران تیم فوتبال داماش گیلان موفق شد در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت و در هوایی بارانی ذوب آهن اصفهان را با نتیجه 5 بر 1 شکست دهد تا نوار ناکامی خود پس از سه مسابقه را با یک برد پرگل قطع کند.

 

گل های داماش گیلان در این دیدار را مسعود حسن زاده در دقایق 28 و 65، هادی محمدی در دقیقه 41، مصطفی حاجتی در دقیقه 57 و امین متوسل زاده در دقیقه 80 برای داماش گیلان به ثمر رساندند و تک گل ذوب آهن را نیز مرتضی تبریزی در دقیقه 24 به ثمر رساند. همچنین سعید قدمی و ابوالفضل حاجی زاده از داماش دو بازیکنی بودند که از داور مسابقه اخطار گرفتندو بدین ترتیب حاجی زاده سه اخطاره شد تا بازی آینده برابر مس را از دست بدهد.

داماش با این پیروزی 17 امتیازی شد و موقتا در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار گرفت.

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

پنجشنبه دوم آبان ماه نود و دو – ساعت: 15:30

مرتضى تبریزى دقیقه ٢۴ (ذوب آهن) مسعود حسن زاده دقیقه ٢٨، هادى محمدى دقیقه ۴١، مصطفى حاجتى دقیقه ۵٧، مسعود حسن زاده دقیقه ۶۵، متوسل زاده دقیقه ٨٠(داماش)

لیگ برتر ،دوره سیزدهم ، هفته چهاردهم

ورزشگاه دکتر عضدی رشت – تماشاگر: حدود 1500 نفر

داور: سعید مظفرى زاده – کمکها: حسین طالقانى ، مهدى ناصحى

کارت زرد: سعید قدمى دقیقه ۴۵، ابوالفضل حاجی زاده 82 (داماش)

 

داماش گیلان : میلاد فراهانی، ابوذر رحیمی، مرتضی ابراهیمی، مسعود حسن زاده( امین متوسل زاده از دقیقه ٧٨)، علی رضا نظیف کار، هادی محمدی، ابوالفضل حاجی زده، مصطفی حاجتی، هادی سهرابی( از دقیقه ٧٣ محمدرضا الماسخاله)، رضا کاردوست، سعید قدمى( از دقیقه ۶٠ محمدرضا مهدوى)

سرمربی: افشین ناظمی

 

ذوب آهن: میلان میاتویچ، سپهر حیدرى، هادى تامینى، محمد صلصالى، سینا عشورى، اویس کردجهان( از دقیقه ۶۵ روح الله عرب)، اکبر ایمانى قراقاچ( احسان پهلوان از دقیقه ٧۵) ، مرتضى تبریزى( محسن مسلمان دقیقه ۴۶)، قاسم حدادى، محسن بیاتى نیا، مهدى رجب زاده

سرمربی: لوکا بوناجیچ

 

شرح بازی: نبرد دو تیم همسایه یازدهم و دوازهم جدول در باران سیل آساى رشت در حالى آغاز شد که برودت ناگهانى هوا و شدت غیرقابل پیش بینى بارش باران موجب شده بود که استقبال بسیار اندکى از این مسابقه صورت بگیرد . داماشى ها که پس از باخت به پرسپولیس دچار حواشى داخلى بسیارى شده بود، چند مهره اصلى خود را در این بازى یا روى نیمکت مى دید و یا به دلیل محرومیت در لیست نداشت. ذوب آهن هم آمده بود تا با لوکا از این آشفته بازار حداکثر استفاده را ببرند.

 

نیمه نخست: نیمه اول به مانند هواى سرد رشت در بیست دقیقه ابتدایى بسیار کسل آور دنبال شد اما کم کم دو تیم با عادت کردن به شرایط هوا توانستند موقعیت هایى را روى دروازه دو تیم بدست بیاورند که در این میان سهم داماش دو گل بود و ذوب آهن یک گل. اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم دو تیم در نیمه اول بازى متعادلى ارایه کردند اما داماش با برنامه تر بازی کرد.

 

نیمه دوم: نیمه دوم را باید تماما به نام داماش بنویسیم. بازى سردرگم ذوب آهن از یک طرف و فشار حملات با برنامه داماش از سوى دیگر باعث شد تا یک برد پرگل در هواى بارانى رشت براى پسران شهرباران بدست بیاید. این برد پرگل باعث شد تا داماش در جدول چند پله بالا بیاید و ذوبى ها دوباره به مرز فانوس بدستى نزدیک شوند.

 

شرح گلها:

 

داماش ٠-١ ذوب آهن: شوت بیاتى نیا از داخل محوطه جریمه با دفع ناقص فراهانى توپ زیر پاى مرتضى تبریزى قرار گرفت که او در غفلت مدافعان داماش زننده گل نخست بازى شد.

 

داماش ١-١ ذوب آهن: کرنر سعید قدمى به صورت بلند روى محوطه شش قدم با ضربه سر محکم و خوب مسعود حسن زاده وارد دروازه ذوب آهن شد.

 

داماش ٢-١ ذوب آهن: باز هم ارسال ضربه کرنر از سوى سعید قدمى که البته اینبار به صورت زمینى روى شش قدم ذوب آهن فرود آمد که پس از برخورد با پاى هادى محمدى وارد دروازه ذوب آهن شد.

 

داماش ٣-١ ذوب آهن: باز هم یک شروع مجدد و بازهم گل براى داماش. این بار یک ضربه ایستگاهى پشت محوطه جریمه که از روى خطاى مدافعان که بر روى خود حاجتى بدست آمده بود را خودحاجتى به زیبایى وارد دروازه ذوبى ها کرد.

 

داماش ۴-١ ذوب آهن: پاس به عقب سپهر حیدرى توسط مسعود حسن زاده دزدیده شد و او در حالى که با دروازه بان تک به تک او را هم جا گذاشت و توپ را وارد دروازه ذوب آهن کرد.

 

داماش ۵-١ ذوب آهن: پاس در عمق حاجتى به متوسل زاده تازه به میدان آمده رسید و او در حالت تک به تک زننده گل پنجم داماش شد.

 

بهترین بازیکن: در روزى که داماش پنج گل به ثمر رساند و تقریبا همه خوب بودند، باید سعید قدمی را با دو پاس گل بهترین بازیکن میدان بنامیم. هر چند که مصطفى حاجتى با یک گل و یک پاس گل هم شایسته کسب این عنوان بود. البته نباید از بازی خوب ابوالفضل حاجی زاده هم گذشت.

 

*در حاشیه

 

-در هواى به شدت بارانى و سرد شهر رشت سازمان لیگ از دادن کاپشن و شلوار گرمکن به بچه هاى توپ جمع کن امتناع کرده بود و از تعویض لباس هاى این بچه ها با لباس گرمکن هم ممانعت به عمل آورده بود. گویا تقویم سازمان لیگ همچنان روى تابستان گیر کرده است.

 

– عکاس های این بازی در شرایطی بسیار سخت این بازی را در زیر باران مورد پوشش قراردادند و متاسفانه سازمان لیگ در حالی که در تهران کاپشن و بارانی مخصوص به عکاسان پایتخت داده اند از ارسال این کاپشن ها به شهر باران خودداری کرده اند.

 

– اسماعیل شاد مدیر عامل سابق باشگاه پگاه که در زمان او این تیم به داماش واگذار شد از مهمان حاضر در جایگاه ویژه بود. گویا با اعلام خبر استعفاى عابدینى بی تاثیر در این حضور نبود!

 

– هواداران داماش با شعار ایران ، آسیا ، امیر عابدینی – توتی شهر ما کیه، محمدرضا مهدویه و همچنین کاپیتان ، امیرخان داماش باشه جاویدان خواستار اتحاد تیم شدند.

 

– داماشی ها با شعارهایی خواستار حمایت استاندار از داماش شدند .

 

– افشین ناظمی و بازیکنان داماش در پایان بازی به شدت از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفتند.

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید