رییس جدید هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان باحضور رییس فدراسیون و مدیرکل و رای اکثریت اعضای مجمع انتخاب شد.
به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان، در پایان مجمع انتخابات ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان دانیال خاتمی فر با 9 رای از 17 رای ماخوذه برای4سال به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.

این رای گیری بین 4 کاندیدا به نام های دانیال خاتمی فر، امیررضی زاده ، علی شاد پور و مهدی رحیم پسند انجام شد که پس از خاتمی فر با 9 رای، امیر رضی زاده 8 رای به دست آورد.

این مجمع با حضور پور علی فرد رییس فدراسیون ،مریم بخشی مدیرکل ورزش وجوانان گیلان و باقری نماینده و ناظرمجامع انتخاباتی وزارتخانه برگزارشد .

رییس فدراسیون گفت: اساس ورزش کردن اخلاق مداری و مروت است و ورزشکاران و قهرمانان بدنسازی و پرورش اندام همراه با پرورش جسم می بایست الگوی مناسب اخلاقی برای جوانان باشند.

مریم بخشی مدیرکل ورزش وجوانان گیلان نیز گفت: این رشته جزو رشته هایی است که بیشترین آمار بیمه شده ورزشی را درگیلان دارم و امیدواریم رییس جدید هیات بتواند از توانمندی تمامی افراد نخبه و فهیم این رشته در استان استفاده کند.

وی افزود: رییس هیاتهای ورزشی ما نباید فکر کنند که تا چهارسال با هر شرایطی مسئول هستند ودر مجمع عادی سالیانه اعضای مجمع در صورت عدم رضایت می توانند عملکرد تیم مدیریتی هیات را نقد کنند.

خاتمی فر رییس جدید این هیات گفت: از همه اعضای مجمع بابت رای اعتماد به بنده تشکر می کنم و در نظر داریم با کمک همه اعضا و نخبگان پرورش اندام موفقیت های بزرگی به دست آوریم.