در پی انتشار مطالب متعدد با موضوع تکواندو توسط فردی بنام محسن خاکزاد، دبیر هیئت تکواندو استان گیلان در مصاحبه با وارش اسپرت – پایگاه خبری تحلیلی ورزش گیلان (دیار وارش) گفت: ورزش های رزمی استان گیلان همواره از پیشتازان افتخارآفرینی و مدال آوری در میادین ملی آسیایی و جهانی بوده اند. بویژه دو ورزش تکواندو و کاراته نقش پیشرو و سهم بسزایی در اهتزار متعدد پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در آوردگاه های جهانی و آسیایی و طنین دلنشین سرود وطنمان در اقصی نقاط جهان داشته اند.
‎وی ادامه داد: به خاکزاد متذکر می شوم، جامعه پرافتخار تکواندو استان قیم نمی خواهد، وی صلاحیت اظهارنظر در مورد تکواندو را ندارد، ایشان سال گذشته در فوتبال امسال در تکواندو و هر سال در یک جایی خودش را کاندید می کند و صحبت های ناروا و تفرقه افکن می نماید، در حالی که صلاحیت، اشراف، و تسلط و اطلاعات کافی نسبت به این رشته ها ندارد، وی صرفا بمنظور پیشبرد اهداف شخصی، تکواندو را سوژه ی رسانه ای خود کرده است. خاکزاد بهتر است برود پاسخگوی عملکرد خود در گلف باشد !
‎پیمان ستایش گفت: از مسئولین استان، مدیرکل فرهیخته فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه های نظارتی و امنیتی می خواهیم بر عملکرد رسانه‌ تحت نظارتی وی نظارت دقیق داشته باشند. زیرا که شائبه های مبنی بر استفاده ابزاری از رسانه برای پیشبرد برخی امور توسط ایشان شنیده است.
‎دبیر هیات تکواندو در پایان بیان داشت: به خاکزاد توصیه می کنم در امور داخلی ورزش تکواندو دخالت نکند و با مصاحبه ها و مطالب غیرواقع و غیرمسئولانه به تشویش اذهان عمومی نپردازد و فضای ورزش استان را آلوده نسازد. جامعه کاراته و تکواندو، دو جامعه همدل و همراه در مسیر اعتلای ورزش گیلان و ایران عزیز هستند و اجازه نخواهند داد که یک فرد غیربومی، کارنامه درخشان، پرافتخار و باعزت این دو رشته ورزشی را دستمایه اهداف و مطامع شخصی خود نماید.