کشتی گیران گیلانی در مرحله اول مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشور خوش درخشیدند.

به گزارش وارش اسپرت-پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان ، در جریان این مسایقات در تهران ، ورزشکاران گیلانی با درخشش خود در رشته کشتی آزاد برای اولین بار موفق به کسب دو مقام قهرمانی شدند.
بر این اساس و در رقابت های کشتی آزاد انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشور، محمد نامجومطلق کشتی گیر شایسته گیلانی در وزن ۶۱ کیلوگرم برابر تمامی حریفان خود به برتری رسید و مقام نخست این وزن را کسب کرد.

همچنین در رقابت های وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد بزرگسالان انتخابی تیم ملی ، سیدعلی موسوی دیگر کشتی گیر شایسته گیلانی حاضر در این رقابت ها ، توانست حریفان خود را مغلوب و عنوان نخست این وزن را به خود اختصاص دهد.
در رقابت های کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی بزرگسالان نیز با توجه به این که سه رقابت های سه وزن پایان بافت، سیدمحمد چوبچیان از استان گبلان در وزن ۷۷ کیلوگرم مقام ششم و عرفان فردی دیگر کشتی گیر گیلانی نیز مقام نهم وزن ۵۵ کیلوگرم را کسب کردند.

مرحله اول رقابت های کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان انتخابی تیم ملی ، از روز چهارشنبه با حصور بهترین های این رشته از سراسر کشور در تهران آغاز شده که این مسابقات روز جمعه بامعرفی نفرات برتر اوزان مختلف به پایان خواهد رسید.

/پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان