وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: سرمربی داماش گیلان مهمان برنامه شنبه شب "با ورزش" شبکه باران بود.

به گزارش وارش اسپرت، علی نظرمحمدی با بیان مشکلات شدیدی که در چند ماه گذشته با آن مواجه بودند گفت: حدود 77 روز است که در حال تمرین هستیم و از روزی که تمرینات را شروع کرده بودیم هیچ امیدی به آینده تیم وجود نداشت.

 

سرمربی داماش در بخشی دیگر از صحبت های خود به بازیکنان جذب شده داماش اشاره کرد و گفت: تا این لحظه آرمین رحیم زاده(ملوان) – امیر تیزرو(گسترش فولاد) – عسگرخانی(فجرسپاسی) – محمد رستمی(ابومسلم) – نجفی(استقلال اهواز)- میلاد قربان زاده(کاسپین قزوین) و … را جذب کرده ایم و همچنین افشین چاوشی هم به تیم شهرش لبیک گفت و از امروز در تمرینات داماش شرکت کرد. بازیکنانی نظیر امین متوسل زاده، هادی تامینی و امین ترکاشوند هم تمایل خود را برای الحاق به داماش اعلام کرده اند و امیدوارم باشگاه تسهیلات لازم را برای جذب این بازیکنان فراهم کند.

 

نظرمحمدی با تاکید شدید از مسئولین استان خواستار حمایت از داماش شد و افزود: من از همه مسئولین بامعرفت گیلان می خواهم که وضعیت مالکیت این تیم را مشخص کنند. با توجه به اینکه آقای عابدینی هم گفته اند دیگر در داماش مدیریت نمی کنند و اکنون یک مدیر بومی و ارزشی نظام بالای سر داماش است پس من از مسئولین گیلانی می خواهم کارگروهی به ریاست استاندار گیلان جناب آقای دکتر نجفی تشکیل شود و با سفر به تهران تکلیف این تیم را مشخص کنند زیرا این شهر لایق داشتن یک تیم لیگ برتری است. بهتر از به جای برگزار کردن مراسم گلریزان، از هم اکنون به فکر جلوگیری از کارهای خلاف شویم و جوانان را به استادیوم بکشانیم.

 

فایل تصویری:(40 مگابایت)

 

 

فایل صوتیSad 6 مگابایت)