وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: نخستین تمرین داماش بعدازظهر امروز درحالی برگزار شد که با حواشی خاص و درگیری یک بازیکن با هوادار همراه شد. به گزارش وارش اسپرت، بعد ازظهر امروز نخستین تمرین گروهی داماش گیلان در استادیوم سردارجنگل رشت برگزار شد که در این تمرین یکی از بازیکنان خاص با رها کردن تمرین بدون هیچ دلیل موجه و درستی به درگیری فیزیکی با یک هوادار پرداخت.

 

این بازیکن که متاسفانه بومی نیز هست و پیش از این و در بازی معروف سال گذشته داماش برابر راه آهن در قزوین نیز به فحاشی و توهین علیه هوادار پرداخته بود، امروز هم ضمن رها کردن تمرین اقدام به درگیری و توهین به هوادار کرد و با توجه شنیده های موثق این بازیکن و یکی دو بازیکن دیگر تیم متاسفانه این روزها حاشیه سازی های نامناسبی را به بهانه بازی داماش-فولاد انجام میدهند که تیم را به شرایط بحرانی نزدیک می کند؛

 

متن کامل در ادامه مطلب

از دیگر حواشی بازیکن مذکور که فعلا از بردن نام آن خودداری می کنیم، تف کردن به سمت هواداران پس از گل داماش در بازی برابر فولاد بود! او در محافلی نیز اعلام کرده بود دیگر برای هوادار ارزش قائل نیست و تشویق و انتقاد آنها را نمی پذیرد که این مسئله را به نوعی در مصاحبه خود با یکی از برنامه های تلویزیونی نیز نشان داد. وی که قبلا داعیه بازی کردن به عشق هوادار را داشت، پیش از فصل بیماری همسرش را بهانه ای برای جدایی از رشت اعلام میکرد و اذعان می داشت که تنها به این دلیل و تجویز پزشک نمی تواند در رشت باشد، اما مشخص نیست که با آن شرایط چطور در داماش باقی ماند!

 

در این بین یکی دو به اصطلاح هوادار اما آلت دست که با یکی دو بازیکن در ارتباط هستند نیز تحرکاتی را در فضای مجازی و همچنین غیرمجازی برای پیشبرد اهداف و منافع شخصی برخی اشخاص انجام می دهند که بسیار قابل تامل است! لازم به ذکر است یکی از دلایل برگزاری تمرین در استادیوم سردارجنگل نیز عدم حضور هوادار در تمرین بوده است!

 

****

 

حاشیه تمرین امروز تنها بهانه ای بود تا ضمن اعلام خبرش، هشدار از حاشیه سازی هایی در درون تیم بدهیم که داماش را به بیراهه می برد و باید از مدیرعامل تیم هم بپرسیم که چطور در برهه بسیار حساس فعلی مقابل حاشیه سازی های درون تیمی و به سرکردگی دو سه بازیکن سکوت کرده و کاری انجام نمی دهد؟ ایشان که نسبت به حواشی سایر تیم ها نیز حساسیت به خرج می دهد آیا نمی خواهند نسبت به حواشی داخل تیم واکنش نشان دهد؟!

 

وارش اسپرت طی چند فصل گذشته همواره در مقابل برخی موارد حاشیه ای سکوت کرد و سعی کردیم که همیشه به خاطر منافع تیم از دامن زدن به حواشی خودداری کنیم و به نوعی آن را جمع کنیم چرا که تنها و تنها تیم و شهرمان برایمان اهمیت دارند، اما امروز نیز به خاطر همین منافع تیم و شرایط نابسمانی که وجود دارد، سکوت را یک خیانت میدانیم. اگر قرار باشد ادامه برخی حاشیه سازی تیم را به بحران شدیدتر وارد کند مسلما سکوت نخواهیم کرد. همگان باید بدانند، داماش تنها برای مدیرعامل، کادرفنی، بازیکن و اعضای باشگاه نیست بلکه تمامی هواداران نیز عضو این تیم هستند…آن هم عضوی که هیچ منفعت مادی از این تیم نمی برد!