رئیس هیأت وزنه‌برداری گیلان، گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از همه تیم‌های شرکت کننده در مسابقات بین المللی جام “نامجو” ازجمله تیم ملی وزنه‌برداری چین تست و آزماش لازم گرفته می‌شود.
به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری ورزش گیلان، مسابقات وزنه‌برداری بین‌المللی جام نامجو در هفت وزن المپیکی شامل ۶۱ کیلوگرم، ۶۷، ۷۳ ، ۸۱، ۹۶، ۱۰۹ و ۱۰۹+ کیلوگرم از روز ۱۳ بهمن آغاز و به مدت سه روز در رشت برگزار می‌شود.

به گفته رئیس هیأت وزنه‌برداری استان گیلان تیم‌های ملی وزنه‌برداری کشورهای بلغارستان، عراق، کامرون، بنگلادش، بوسنی، نروژ، ترکمنستان، اردن، مغولستان و اوکراین برای حضور در مسابقات وزنه‌برداری بین‌المللی جام نامجو اعلام آمادگی کردند همچنین تیم های ملی وزنه‌برداری چین، ارمنستان، جمهوری آذربایجان، اندونزی، ترکیه، رومانی، یمن و قطر دیگر کشورهایی هستند که برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی جام نامجو اعلام آمادگی و ثبت‌نام کردند.

اصغر ابراهیمی رئیس هیأت وزنه‌برداری استان گیلان در پاسخ به این سؤال که یکی از کشورهای شرکت‌کننده در این مسابقات چین است و با توجه به شیوع ویروس “کرونا” در چین چه تدابیری اندیشیده شده است، گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از همه تیم‌ها ازجمله تیم ملی وزنه‌برداری چین در بدو ورود تست و آزمایش های لازم گرفته می‌شود.

رئیس هیات وزنه‌برداری گیلان بابیان اینکه علاوه بر چین از دیگر تیم‌های شرکت‌کننده هم آزمایش‌های لازم گرفته می‌شود، تصریح کرد: تیم پزشکی در محل اسکان و مسابقات حضور مستمر خواهد داشت.

ابراهیمی ادامه داد: این مسابقات گزینشی ورود به مسابقات المپیک است افزود: نفراتی که در مسابقات بین‌المللی نامجو امتیازات لازم را کسب کنند به المپیک راه پیدا می‌کنند./ 8 دی